موضوعات

پاسخ سوال( اختصاصی شماره 50): باوجود غبیت در خرداد به دلیل بیماری وعدم ارایه گواهی پزشک وبعد شرکت در امتحانات شهریور، آیاامتحان من مورد قبول واقع می شود؟

3623_1
سوال:
سلام اقای ابراهیمی
ممنون ازراهنماییتون درسایت .من خرداد امتحان داشتم مریض شدم نتونستم در امتحان شرکت کنم. بعد برای شهریور انتخاب واحد کردم ودر امتحان شرکت کردم، یعنی چی میشه؟امتحانم قبوله؟برای شیمی هم میشه؟البته گواهی پزشکی نداشتم
( فرستاده شده در ۱۳۹۲/00/00 در ۱۲:۵۶ ب.ظ | توسط:زهرازارع)

پاسخ:
به نام خدا
و با سلام
1- برای هر یک از درس ها، چه در خرداد و چه شهریور ویا…، اگر در امتحان شرکت نموده و نمره قبولی حداقل ۱۰ بگیرید،به عنوان واحد پذیرفته شده، محسوب خواهدشد.
2- همچنانکه در کارنامه ، ستون خرداد از شهریور جداست، بنابراین نمره و هرنوع مساله ی دیگری ( مثل غیبت و…) درهریک از خرداد و شهریور جداگانه ثبت می شود و ارتباطی باهم ندارد. لذا ممکن است به دلیل عدم ارایه گواهی پزشک غیبت دانش آموزی در خرداد غیر موجه تلقی شود، اما این دخالتی در امتحان شهریور نخواهد داشت !
3– برای موجه شدن غیبت، قانون را در سوال عمومی ، توضیح دادم، به هر صورت تشخیص هر یک از مسئولین، برای موجه شدن غیبت، تعیین کننده است. شمابایدپی گیری کنید و ببینید؛ زمان خرداد ماه راکه در امتحان غیبت داشته و شرکت نکرده اید، برای شما غیبت موجه رد شده یا غیبت غیر موجه.اگر کلمه ثبت شده”غایب” در کارنامه خرداد ماه شمانمره صفر محسوب شده پس غیبت غیر موجه بوده است.پس باید مدارک لازم را برای موجه شدن غیبت،ارایه دهید.به هرصورت این مساله را باید از طریق دبیرستانی که در آن ثبت نام کرده اید، پی گیری کنید.
موفق باشید
مرکزمشاوره موسسه فرهنگی دانش

دیدگاه‌های این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید