موضوعات

پاسخ به سوال(عمومی- شماره56 ) : محل ثبت سوالات و پاسخ کاربران در چه قسمت وصفحه وب سایت قرار می گیرد؟؟؟

contact1-160x300

سوال:
بعد از طرح سوالات کاربران ارایه پاسخ در چه قسمت وصفحه ای از وب سایت قرار می گیرد؟؟؟
به نام خدا
وبا سلام

به چند روش پاسخ سوالات کاربران ارایه و ارسال می گردد:

1- در زیر همان صفحه ای که سوال خود را طرح نموده اند، جواب در ادامه سوال و به پیوست آن می آید. یعنی این سوال و سوالات قبلی شما که در تغییر رشته بوده است زیر همین عنوان ” امتحان تغییر رشته دبیرستان و پیش دانشگاهی ” آمده است. می توانید وارد سایت مزکزمشاوره موسسه آموزشی فرهنگی دانش شده و از عنوان مورد نظرتان را در قسمت جستجو تایپ کنید تا وارد صفحه مورد نظرتان شوید.

2- پاسخ سوالات کاربران برای ایشان ایمیل می شود. پس به ایمیل تان مراجعه نمایید.

3- سوالات مهم کاربران ( چه عمومی و چه اختصاصی) بعد از ادیت و منظم شدن، به نوبت در پست “پاسخ به سوالات” که در بالا و وسط صفحه اصلی قابل ملاحظه است، ذکر می شود.

4- به طور طبیعی چون؛از طرفی پاسخ به سوالات کتبی وایمیل آن قدری طولانی بوده و از طرف دیگر سوالات به نوبت پاسخ داده می شود در صورتی که سوال مهمی داشته و پاسخ آن برایتان فوری است می توانید از طریق تماس تلفنی پرس وجو نمایید( نحوه تماس تلفنی و روز و ساعت آن در قسمت تماس با ما در نوار مشکی رنگ بالای سایت موجود است)
« باآرزوی سلامت و توفیق برای تمامی کاربران گرامی »
مرکزمشاوره موسسه فرهنگی دانش

دیدگاه‌های این مطلب

2 دیدگاه دربارهٔ «پاسخ به سوال(عمومی- شماره56 ) : محل ثبت سوالات و پاسخ کاربران در چه قسمت وصفحه وب سایت قرار می گیرد؟؟؟»

    1. جعفر ابراهیمی

      به نام خدا
      وبا سلام
      با داشتن دیپلم و بدون نیاز به گذراندن دوره پیش دانشگاهی شما می توانید در پذیرش دانشگاه هایی مثل کاردانی بدون کنکور آزاد و دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنید. لطفا دفترچه راهنمای آن ها را که در پست ” معرفی کتاب و متون” سایت مرکزمشاوره قرار داده ایم و یا در سایت سازمان سنجش موجود است، با دقت بخوانید و در صورت سوال و ابهام از طریق تماس تلفنی سوال بفرمایید.(نحوه تماس تلفنی در بخش تماس با ما در نوار مشکی بالای سایت آمده است.)
      سلامت و موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید