جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کسب مقام چهارم گروه سرود مدرسه در مسابقات استان ۲۲ منطقه ای تهران

گروه سرود مدرسه دانش قلهک در نخستین سال فعالیت حرفه ای و جدی خود برای شرکت در مسابقات اداره آموزش و پرورش با پشتیبانی های بسیار جناب آقای اقبالی مدیریت محترم مدرسه و تلاش های بیشمار جناب آقای مرحبا مربی محترم گروه سرود مدرسه در سی و سومین دوره از مسابقات سرود در منطقه ۳ رتبه نخست را کسب نمود.

در ادامه ، این گروه برای شرکت در مسابقات استانی سرود در بین ۲۲ منطقه استان تهران و به عنوان نماینده قوی منطقه ۳ فعالیت خود را آغاز کرد تا درخشش خود را در این عرصه نیز بر همگان ثابت کند.

البته در این بین سرود های مختلفی در مراسم های گوناگون و مناسبت های متنوع اجرا شد. از جمله در دهه مبارک فجر ، در جشنواره ایران ما ، در جلسات کارنامه ، در سمینار علمی دانش آموزی و …

و روز اجرای استانی گروه سرود :

بچه ها همه تلاششون رو کرده بودن با تمرین های اضافه ای که داشتیم و آماده آماده برای یه اجرای خوب و یه روز به یاد موندنی بودن. آقای مرحبا هم تو توضیحاتشون برای بچه ها به این نکته تأکید داشتن که اولین سالیه که انقدر منظم تمرینات انجام شده و دید حرفه ای داره به کار میشه که حاصلش همین مرحله ایه که رسیدیم.

راهی مسابقات شدیم و آقای مرحبای عزیز از هر فرصتی برای گفتن نکته های فنی ای که به درد اجراشون میخورد دریغ نکردن.

DSCN8295 DSCN8296

تو سالن جشنواره در تالار فرهنگ که محل برگزاری رقابت های سرود بود مسئول برگزاری از آقای دیاکونژاد برای قرعه کشی اجراها خواستن که بیاد. آرین هم واقعا خوب قرعه کشید و دستش خوب بود. البته خیلی جالبم شد. با هر قرعه ای که بر میداشت کلی خندیدیم چون همه اعدادش خیلی جالب پش هم در میومد. ۱۲ ، ۱۳ ، ۱۴ و … بعد از آنتراک اولین اجرا ما بودیم.

DSCN8302 DSCN8304

نکات نهایی و یه مرور مختصر هم تو محوطه تالار داشتیم…

DSCN8306

و رفتیم بک استیج برای رفتن به روی سن اجرا. برای اینکه به خودشون مطمئن بشن و یه خورده اگه استرس داشتن که نداشتن بریزه بهشون قول دادم اگه اجراشون قوی بود بعد اجرا یه جای خوب باهم میریم.

DSCN8300 DSCN8313

اجرای فوق العاده ای داشتن. خیلی خوب بود. مناطق خوب که سال هاست روی سرود سرمایه گذاری دارن هم به اجرای بچه ها افتخار کردن و اونا رو مورد تحسین قرار دادن. جزء چند منطقه خوبی بودیم که اجرا کردیم.

DSCN8316 DSCN8319 DSCN8320

حالا وقت این به که به قولی که به بچه ها داده بودم وفا کنم. تالار فرهنگ زیر پل حافظ و چسبیده به خیابون نوفل لوشاتو هست. تو این خیابون یه کوچه ای هست به نام لولاگر(کنار سفارت فرانسه) و تو این کوچه یه مغازه خیلی قدیمی و خاطره انگیز هست به نام پیتزا داوود…

پیتزا داوود اولین پیتزاییه ایرانه. روش جالب این پیتزا اینطوریه که تا وقتی پیتزات آماده میشه هرچقدر خواستی می تونی کالباس خالی با سس و آویشن های خوشمزه اونجا رو بخوری. انقدری که شاید سیر بشی و پیتزات بمونه. عمو داوود خیلی مرد مهربونیه و همیشه با همه گرم صحبت میکنه و به همه لطف داره مثل شکلات دادنش به همه.

قدیما عکس هایی تو این مغازه کوچیک بود که خیلی ها رو جذب می کرد. مثل پروفسور حسابی تو پیتزا داوود و … کلا خیلی جالبه که توصیه می کنم حتما یه سر برین اونجا.

خلاصه دیگه زیاد تبلیغ نشه کل گروه سرود رو بردم اونجا. هم برای بچه ها خیلی هیجان انگیز بود و تا حالا چنین جایی با این روش جالب رو ندیده بودن و هم برای خود عمو داوود که تا حالا یه گروه سرود با لباس های متحد تو این همه سال نیومده بود اونجا.

DSCN8322 DSCN8325

یه عکس یادگاری خیلی خیلی قشنگم انداختیم که عمو داوود گفت چاپ کنم و بیارم براش تا تو مغازش بزنه. شاید بچه ها بزرگ شدن و رفتن اونجا و این عکس خیلی خاطرات رو براشون زنده کرد. واقعا همین خاطره های خوبه که باقی می مونه و رتبه گرفتن و نگرفتن میاد و میره…

DSCN8324

بخشنامه رتبه های استانی سی و سومین دوره از مسابقات سرود اومد و گروه خوب مدرسمون از بین ۲۲ گروه منتخب از ۲۲ منطقه استان تهران رتبه چهارم رو کسب کردن. خیلی رتبه خوبیه. اصلا عالیه.

در هرصورت از تمام عواملی که باعث شدن گروه به این مرحله از اجرا برسه به شخصه خیلی ممنونم. از مدیریت محترم ، مربی عزیز ، معلمین دلسوزی که اجازه دادند بچه ها تمرین های اضافه ای داشته باشن و تمام مسئولینی که شاید کارشون به چشم نیاد و برای پیشرفت گروه مؤثر بوده.

به امید موفقیت های روزافزون

شاد باشید – واسعی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *