بچه ها خوش آمدید…
عکس هایی که در پایین مشاهده می کنید عکس بچه هاییه که تازه وارد مجموعه بزرگ دانش شده اند و تو همین تابستون هم عزم خودشون رو جزم کردند که با آمادگی کامل سال تحصیلی جدید رو شروع کنند.
کلاس زبان انگلیسی با حضور جناب آقای بهاری
البته ناگفته نمونه که مگه میشه رفت مدرسه و بازی نکرد??? بالاخره باید زمانی رو هم به بازی و تفریح اختصاص داد.
راستی آقای فلاح هم (دبیر ریاضی پایه ی هفتم) که در روز 18 مرداد از حضورشان محروم بودیم در این ایام در کنار بچه ها هستند و به آماده سازی اونها کمک می کنند.













۰ دیدگاه