1- دوشنبه 28 مهر تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای دانش آموزی شروع می شود ؛ پس کسانی که می خواهند در این انتخابات کاندیدا شوند سریع تر به فکر تبلیغات شان باشند .
2- تبلیغات فقط روی بردهای مدرسه و در نشریه امکان پذیر است و قبل از نصب حتما باید مورد تأیید معاون فرهنگی مدرسه قرار بگیرد .
3- همه دانش آموزان مدرسه می توانند در این انتخابات کاندیدا شوند و در نهایت از هر کلاس دو نفر عضو شورای دانش آموزی خواهند شد .
4- طبیعتا برنامه های منسجم تر و فکر شده تر رأی آوری بیشتری خواهند داشت …






و صد در صد منم جزو انها هستم
:yes:
پارسالیها که خیلی فعال بودند