چندی پیش عوامل روزنامه همشهری مصاحبه ای را با جناب آقای بابایی دبیر محترم هنر دبیرستان دانش2 صورت دادند که جزئیات مصاحبه درعکس روزنامه کاملاً گویاست.
جهت آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان، نمونه ای از کارهای جناب استاد بابایی برایتان به نمایش گذاشته شده است.














با درود وسپاس بیکران از جناب آقای گودرزی مدیریت محترم وتمامی دوستان مشوق .حقیر را شرمنده کردید. بابایی
امیدوارم استاد بابایی در تمام کارهایشان موفق باشند.
یادش بخیر , چه روزایی داشتیم , چه جریمه های هنریه سختی که استاد به ما میدادند و ایشون رو اذیت میکردیم :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: