مسابقات کتابخوانی امسال در سه مرحله برگزار شد .
در مرحله اول هر دانش آموز می توانست به انتخاب خودش یک کتاب را کتاب مسابقه خود قرار دهد … که در این مرحله 53 نفر از بچه ها شرکت کردند و کتاب خودشان را انتخاب کردند ….
عکس به عنوان نمونه
در مرحله دوم هر شرکت کننده فرصت داشت تا کتاب خود را خوب بخواند و خلاصه ای نسبتا مفصل و کتبی از آن ارائه کند . در این مرحله هم 15 نفر از بچه ها خلاصه های خوب خودشان را به صورت کتبی ارائه دادند …
و در مرحله سوم که یکشنبه برگزار شد 5 نفری که بهترین خلاصه های کتبی را نوشته بودند فرصت داشتند تا در یک جلسه عمومی خلاصه شفاهی کتاب خود را ارائه کنند و برترین های مسابقه کتابخوانی مشخص شود … جلسه روز یکشنبه به خوبی برگزار شد و هیأت داوران به شرکت کنندگان در مرحله سوم مسابقات کتابخوانی در پنج ستونِ « فن بیان » ، « توانایی در انتقال مطلب » ، « تسلط بر محتوا » ، « ارزش محتوا » و « مدیریت زمان » امتیاز دادند که در نهایت مجموع امتیازات به این شرح شد :
1- فؤاد بیتاژیان 121 امتیاز
2- پویا شعبانی 118 امتیاز
3- محمدعرشیا ذوالفقاری 110 امتیاز
4- پارسا رستگار 87
5- یزدان نیکو : غایب









۰ دیدگاه