امروز روز شهادت امام جواد ع بود و اولین مراسم زیارت عاشورای سال جدید هم برگزار شد .
بچه ها صبح زود توی نمازخانه حاضر شدند و با خواندن زیارت عاشورا و روضه و سینه زنی برای امام جواد ع عزاداری کردند .
بر روی خاک حجره ای مردی / بی رمق بی شکیب افتاده
باز تاریخ می شود تکرار / یک امام غریب افتاده
جگرش از عطش چه می سوزد / چون پرستوی پرشکسته شده
بس که فریاد کرده واعطشا / یاس زهرا چقدر خسته شده
بعد از زیارت عاشورا هم خانواده محترم حسین صادقی که این هفته بانی صبحانه ی پنجشنبه ها شده بودند همه ی بچه ها و معلمین را با یک عدسی خوشمزه مستفیض کردند …














۰ دیدگاه