جلسه مسئولین دبیرستان دانش دوم با اولیای نهم

روز پنجشنبه ساعت 9 صبح با حضوراولیای محترم کلاسهای 3/1 و 3/2 و در همین روز ساعت 11 کلاسهای 3/3 و 3/4 با مسئولین دبیرستان دانش دوره دوم جلسه ای برگزار شد.
ابتدا آقای اقبالی در مورد شرایط جدید جامعه به لحاظ کار آفرینی و اینکه باید ازهمین سن و سال دانش آموزان را با فکر کار آفرینی تربیت کردمطالبی را ارائه فرمودند.

فلسفه برنامه ریزی برای آینده از دیگر محورهای صحبتهای ایشان بود.

در ادامه آقای دکتر توکلی معاونت آموزشی دبیرستان در مورد جایگاه رشته ای ریاضی و تجربی و انسانی در ورودیهای دانشگاه مطالبی را ارائه فرمودند.

ایشان اشاره داشتند برخی باورهای عامیانه حاکی از این است که برای ورود به رشته تجربی فقط دروس فیزیک و شیمی و زیست باید قوی باشدولی این باور اشتباه است.

درس ریاضی در محوریت برای رشته های تجربی و ریاضی قرار دارد.

نگاهی به آمار شرکت کنندگان سالهای پیش در رشته های ریاضی و تجربی و مقایسه آنها در سالهای اخیر – میزان علاقه مندی هر دانش آموز به رشته خود و بهره گیری درست از افراد متخصص و کار بلد از دیگر محورهای ایشان بود.

ایشان به تاثیر نمره در تعیین رشته هم اشاره درست و دقیق داشتندو فرمودندکه دیگر دروس عمومی در کنکورها به شکل آزمون با دروس اختصاصی نمی آید.

مطالب مرتبط

شرکت اپل

شرکت اپل

داستان تأسیس اپل در سال ۱۹۷۱، استیو وزنیاک ۲۰ ساله و استیو جابز ۱۶ ساله رویای تأسیس یک شرکت مشترک را داشتند. در سال ۱۹۷۷، آن‌ها اولین نمونه کامپیوترهای اپل را در گاراژ خانه جابز...

0 دیدگاه

0 دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *