امروز جشن عید غدیر با حضور همه ی بچه ها از ساعت یک و نیم تا دو و نیم توی نمازخونه مدرسه برگزار شد . اول از همه آقای زمانی چند دقیقه ای راجع به غدیر و مناقب حضرت علی ع صحبت کردند و بعد هم دو مسابقه سیب خوری و دوبله برای بچه ها برگزار شد . حسن ختام مراسم هم همخوانی و سرود بچه های دوم بود که به چند دقیقه کف زنی و مولودی خوانی ختم شد . ان شاءالله که عید غدیر بر همه مبارک باشه و یک روز تعطیلی حسابی خوش بگذره …
ذکر صلوات عرشیان می آمد / تا رفت به سوی آسمان دستِ علی
از عرش بلند و یکصدا می گفتند / الحق که امیر مؤمنان است علی















آقا خیلی خیلی خوب و سرگرم کننده بود .ممنون. :evilgrin: :inlove: