این گزارش توسط آرین فرقدانی نوشته شده است :
پنجشنبه ، بیستم فروردین 1394 .
مادران آرام آرام وارد مدرسه می شدند و بچه ها هم داخل کلاس ها آماده سورپرایز کردن مادرشان.
مادرها بر روی صندلی ها نشستند و قرآن قرائت شد،
یکدفعه بچه ها از کلاس به حیاط آمدند ، دست مادران شان را بوسیدند و گل هایشان را همراه هدیه و دل نوشته ای که از قبل آماده کرده بودند به مادران تقدیم کردند . فضای برنامه فوق العاده بود . بعضی از مادران احساسی شده بودند و گریه می کردند . توی آن لحظات فکر می کردم اینجوری شاید توانسته باشیم بخشی از زحمات شان را جبران کنیم …
بعد از این برنامه ها خانم میربزرگی به نمایندگی از مادران پایه دوم روی سکو آمدند و درباره روز زن و جایگاه مادر صحبت کردند .
سپس گروه سرود برنامه ای را به مناسبت روز مادر اجرا کردند .
سپس مسابقه ای بین مامان ها برگزار شد
و بعد از آن آقای نورعلی با صدای گرم شان چند خطی در رثای مادر و حضرت فاطمه سلام الله علیها خواندند .
سپس خانم فرقدانی ( مامان خودم ) به نمایندگی از مادران پایه اول درباره مقام والای حضرت زهرا س و مقام مادر صحبت کردند .
بعد از آن مادر آقای زمانی بالای سکو آمدند و آقای زمانی هدیه روز مادر را به ایشان تقدیم کردند .
سپس بین بچه ها مسابقه ای برگزار شد و محمدمهدی زیرراهی در این مسابقه اول شد .
بعد نوبت به پذیرایی رسید که بستنی میوه ای بود
و بعد از آن هم آقای گودرزی چند دقیقه ای صحبت کردند
و مراسم به خوبی و خوشی تمام شد . مادران و پسران به همراه هم در حالیکه لبخند به لب داشتند از مدرسه خارج شدند …
راستی آقای تقوی هم آخرین روزی بود که در جمع ما بودند! انشاالله هر جا هستند موفق باشند.














































۰ دیدگاه