جاتون تو شهریار خالی بود . . . !!!

از همون صبح چهارشنبه بچه ها با شور و نشاط خاصی چمدان به دست وارد مدرسه می شدند تا بعد از آخرین آزمون ترم اول خود برن به اردوی تفریحی شهریار و حسابی خستگی امتحانات و در کنند.

بعد از آزمون و کلاس ها همگی آماده سوار شدن در میدل باس شدیم و بعد از ورود به میدل باس عکس های سلفی و صحبت و بازی در طول مسیر آغاز شد

dsc_0064 dsc_0070

بعد از رسیدن به شهریار همگی وارد حسینیه شدیم و بعد از استقرار برنامه اردو توسط آقای محمدی به بچه ها اعلام شد

dsc_0084 dsc_0086 dsc_0097

بعد از صحبت های آقای محمدی همه به سمت زمین چمن فوتبال و سالن ورزشی حرکت کردیم و بین راه هم کلی عکس گرفتیم.آخ که چقدر بازی تو چمن کیف داد و جای همه خالی بود

dsc_0112 dsc_0113 dsc_0114 dsc_0120 dsc_0122 dsc_0127 dsc_0144 dsc_0145 dsc_0150

عکس تو زمین چمن هم گرفتیم و بعدش همگی بعد از کلی دویدن و بازی همراه با کر کری به سمت حسینه رفتیم تا نماز بخوانیم

dsc_0154 dsc_0155 dsc_0167 dsc_0169 dsc_0173

بعد از اینکه همه ی بچه ها وضو گرفتند نماز جماعت را برگزار کردیم

dsc_0174 dsc_0175 dsc_0184 dsc_0201 dsc_0206 dsc_0229

بعد از اتمام نماز آماده رفتن به استخر شدیم تا تنی به آب بزنیم و حسابی خستگی راه و بازی تو سالن و چمن و در کنیم

البته از استخر عکسی نداریم !!!

بعد از استخر رفتیم رستوران تا شام بخوریم و بین مسیر هم عکس گرفتیم

dsc_0263 dsc_0265 dsc_0272 dsc_0279 dsc_0290 dsc_0293 dsc_0320 dsc_0328 dsc_0354 dsc_0361 dsc_0362 dsc_0367 dsc_0368 dsc_0370

بعد از شام وارد حسینیه شدیم و مدیر عزیزمون جناب آقای گودرزی کیک متولدین آبان ، آذر و دی را آماده کرده بودند تا مراسم تولد برای دانش آموزان عزیز متولد این ماه را برگزار کنیم البته قبل از تولد آقای اشترانی نکانی تربیتی را بازگو کردند

dsc_0371 dsc_0377 dsc_0403

مسابقات جذاب طناب کشی ، اسم با چند نقطه ، پنالتی ، شادی پس از گل و …

dsc_0404 dsc_0405 dsc_0406 dsc_0411 dsc_0416 dsc_0417 dsc_0420 dsc_0432 dsc_0437 dsc_0439 dsc_0452 dsc_0460 dsc_0461

کیک بین بچه ها تقسیم شد و همه نوش جان کردند

dsc_0463 dsc_0465 dsc_0471

بازی های گروهی و بین کلاسی والیبال و مچ اندازی و مافیا و . . .  خیلی هیجان انگیز بود

dsc_0490 dsc_0494 dsc_0517 dsc_0519 dsc_0533 dsc_0535

بچه ها بعد از کلی بازی آماده خواب شدند و فردا صبح هم همه برای صرف صبحانه راهی رستوران شدیم

dsc_0537 dsc_0540 dsc_0541 dsc_0544 dsc_0549 dsc_0550 dsc_0555 dsc_0561 dsc_0563 dsc_0571 dsc_0573 dsc_0579 dsc_0584 dsc_0587 dsc_0610

بعد از صبحانه رفتیم سالن و زمین چمن و کلی بازی کردیم

dsc_0611 dsc_0613 dsc_0616 dsc_0620 dsc_0622 dsc_0646 dsc_0652 dsc_0656 dsc_0659 dsc_0664 dsc_0677 dsc_0681 dsc_0685 dsc_0700 dsc_0701 dsc_0720 dsc_0725 dsc_0727 dsc_0731 dsc_0732 dsc_0739 dsc_0743 dsc_0773

همه بچه ها به سمت حسینیه رفتیم و بعد از نماز و ناهار وسایل و جمع کردیم و به سمت تهران راه افتادیم

جا همگی خالی خیلی خوش گذشت

به امید اردوهای بعدی

مطالب مرتبط

درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی

درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی

گروه رباتیک موسسه فرهنگی آموزشی دانش پس از نزدیک به ۱۰ ماه تلاش شبانه‌روزی، آموزش تخصصی و برنامه‌ریزی فشرده، افتخارآفرینی بزرگی را در سطح کشور رقم زد و راهی مسابقات جهانی شد....

Danesh English Seminar-8

Danesh English Seminar-8

8th Grade Festival: English Seminar Report Date: February 10 As part of this year's vibrant 8th Grade Festival, the final stage of our English Seminar was successfully held on...

اردوی پایه هشتم

اردوی پایه هشتم

در روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه، دانش‌آموزان پایه هشتم از ساعات ابتدایی صبح برای شرکت در اردوی ورزشی و تفریحی خود آماده شدند. این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی...

0 دیدگاه

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *