اردویی که منتظرش بودیم از راه رسید.
سومین اردوی تشویقی ویژه نفرات برتر امتیازی
در ماه مبارک رمضان
اول رفتیم مدرسه افطار کردیم
بعد نماز مغرب و عشا رو به جماعت خوندیم
سپس بلافاصله به سمت استخر شهید رجایی حرکت کردیم
آخر شب بود که از استخر برگشتیم
می دونستیم که شام در مدرسه آماده ست
شام رو میل نمودیم و همزمان یک فیلم خاطره انگیز از فعالیت های مدرسه تماشا کردیم
بعد هم نوبت رسید به گیم نت و بازی های کامپیوتری
جاتون خالی تا سحر در کلاس های مختلف تقسیم بندی شدیم و بازی کردیم
ساعت 3:15 بود که برای خوردن سحری فراخوانده شدیم
سحری را نوش جان نموده و آماده اقامه نماز صبح شدیم
پس از برپایی نماز خوابیدیم!
ساعت حدود 8 صبح بود که یواش یواش بیدار شدیم و دوباره به بازی مشغول شدیم، با این تفاوت که این دفعه فوتبال و والیبال هم به بازی های کامپیوتری اضافه شده بود
ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 9 تیر ماه پایان سومین اردوی امتیازی در مدرسه ما بود …


































۰ دیدگاه