ای که دستت می رسد کاری بکن …

مدتی است که بعد از زیارت عاشورای پنجشنبه ها بچه های گروه خیریه برای کانون احسان دانش از بچه ها صدقه جمع می کنند . امروز هم این اتفاق افتاد و چیزی حدود 100 هزار تومان جمع شد …

شاید بچه هایی که امروز صدقه دادند مبلغ خاصی از جیب شان نرفته باشد . هزار ، دو هزار یا ده هزار تومان ؛ اما این صدهزار تومانی که جمع شد می تواند یک کاپشن باشد برای پسرک فقیری که پدر و مادرش توان خریدِ یک کاپشن هم برای او ندارند . می تواند کیف مدرسه باشد برای دختر کوچکی که کتاب هایش را توی کیسه می گذارد و به مدرسه می رود . می تواند پول داروهای مادربزرگی باشد که این ماه نتوانسته داروهایش را بخرد . می تواند باعث لبخندی کوچک بر لبان کسانی باشد که اینقدرها هم مثل ما راحت زندگی نمی کنند … به فکر آنها هم باشیم . 

IMG_2135 IMG_2139 IMG_2145 IMG_2148 IMG_2164 IMG_2196 IMG_2202 IMG_2238

 

 

مطالب مرتبط

درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی

درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی

گروه رباتیک موسسه فرهنگی آموزشی دانش پس از نزدیک به ۱۰ ماه تلاش شبانه‌روزی، آموزش تخصصی و برنامه‌ریزی فشرده، افتخارآفرینی بزرگی را در سطح کشور رقم زد و راهی مسابقات جهانی شد....

Danesh English Seminar-8

Danesh English Seminar-8

8th Grade Festival: English Seminar Report Date: February 10 As part of this year's vibrant 8th Grade Festival, the final stage of our English Seminar was successfully held on...

اردوی پایه هشتم

اردوی پایه هشتم

در روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه، دانش‌آموزان پایه هشتم از ساعات ابتدایی صبح برای شرکت در اردوی ورزشی و تفریحی خود آماده شدند. این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی...

5 دیدگاه

5 دیدگاه‌ها

  1. Avatar

    ای که دستت می رسد کاری بکن…
    خدایا تو را سپاس می گویم که مسئولیت دانش آموزانی همدل و با احساس را به من واگذار کردی!
    بچه ها امروز نشون دادند مثل همیشه، هر وقت قرار باشه تو کارای خیر سهیم باشن، معطل نمی کنن!
    مهم میزان مبلغ نیست.
    همونطور که جناب آقای ابراهیمی خیلی زیبا اشاره کردند مهم نفس کاره.
    خدا به هممون توفیق حضور هر چه بیشتر در هر نوع کار خیری رو بده. بگید ایشالله :disdain:

    پاسخ
  2. Avatar

    گزارش بسیار زیبایی بود ;-) ;-) ;-)
    داشتم یه نگاهی می انداختم به جملاتی از بزرگان در مورد کمک به دیگران این دو جمله خیلی قشنگ بود، پیش خودم گفتم حیفه شما هم اونها رو نشنوید :
    امام حسین ع : درخواست های مردم از شما، از نعمت های الهی است برای شما، از این نعمت‌ها ملول و خسته نشوید.
    امام صادق ع : من در برآوردن نیاز دشمن خود (نیز) شتاب می‌كنم؛ زیرا می‌ترسم دست رد به سینه او زنم و او از من بی‌نیاز شود.

    پاسخ
  3. Avatar

    :heh:

    پاسخ
  4. Avatar

    عالی بودو ممنون :-)

    پاسخ
  5. Avatar

    خوب بود اگر می شود باز هم از این برنامه ها در سایت بگزارید . :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 8-) 8-) :chic:

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *