یکی از برنامه های بسیار زیبایی که در مدرسه ما انجام می شه برگزاری جشن تولد برای دانش آموزان به صورت هماهنگه.
خیلی از بچه ها دوست دارند که در سالروز تولدشون جشن بگیرند، شاد باشند و اطرافیان خودشون رو متوجه یکسال بزرگتر شدن خودشون بکنند.
ما هم تو این زمینه دوست داریم که در شادی بچه ها شریک باشیم. هر چند که زمان و فضای ما محدوده و خیلی نمی تونیم در این عرصه سنگ تموم بذاریم. ولی در حد بضاعت آقایان نورعلی، محمدی، زمانی، زعفرانی و ابراهیمی تلاش می کنند که در یه همچین روزهایی به شما خوش بگذره…
البته بچه ها همونطور که شماها دوست دارید همچین مراسمی در سالروز تولدتون براتون برگزار بشه، بزرگترها هم بدشون نمیاد که براشون جشن تولد بگیرن.
به همین جهت سعی کردیم با یک برنامه منظم در سالروز تولد همکاران عزیزمون با یک جشن تولد و تبریک ساده، بهشون شادباش بگیم و براشون آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت داشته باشیم.
آقای کوهی تولدت مبارک












۰ دیدگاه