اولین اردوی تهرانگردی در پارک جمشیدیه با حال و هوای شیطنت های بچگی برگزار شد .
در قسمت اول برنامه بعد از جمع شدن بچه ها به سمت بولینگ عبدو حرکت کردیم و یک بولینگ حرفه ای و فوتبال دستی بازی کردیم .
بعد از میل کردن ناهار به خواندن نماز پرداختیم.
حالا وقت آب بازی در پارک جمشدیه فرا رسیده جایی که آقای نورعلی با بیشترین حمله آبی روبرو بود و بچه ها حسابی از خجالت ایشون در اومدند. البته بعد از ایشون بچه ها برای خیس کردن دوستانشون هم کوتاهی نکردند و بدون هیچ اغراقی هیچ کس از نتونست از خیس شدن فرار کنه.
در آخر برنامه هم با رفتن یک استخر که یکی از ویژگی های مثبت این استخر روباز بودنش بود رفتیم و در ساعت 19:00 به مدرسه بازگشتیم.











































۰ دیدگاه