“شروع مرحله اول کلاس های تابستانی”
از همین دوشنبه ای که گذشت یک عده از بچه ها به مدرسه اومدن و مرحله اول کلاس های تابستونی شروع شد . برنامه از این قراره که صبح تا ظهر کلاس های تقویتی ریاضی و زبان برگزار می شه و ظهر بعد از کلاس ها هم یک ساعت بساط گیم نت به راهه … در کل به همه خوش می گذره :)
در ضمن مرحله دوم کلاس های تابستانی هم شامل فوتسال و استخر و تهران گردی و بعضی از کلاس های مهارتی از اول مرداد ماه شروع میشه.




















گیم نت!؟!؟
ljhry6533R5ye$%……AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH :shock: :shock: