شروع اردوی ایندفعه از میدان آزادی بود .
در ابتدای ورود ما به میدان آزادی، آشنایی مختصری از میدان، تاریخ ساخت و معمار آن از طرف مسئول موزه به بچه ها داده شد و به طرف موزه ایرانشناسی حرکت کردیم. در این موزه هر استان ایران با یک نماد مشخص شده بود.
در زیر برج ازادی موزه آثار باستانی کشور عزیزمون قرار داشت که ما از آنجا دیدن کردیم و بعد از آن به سمت قسمت داخلی برج آزادی رفتیم و با معماری تمام ایرانی آن آشنا شدیم.
ربات پیانیست که کار دست دانشجو های دانشگاه شریف بود
حیف بود تا میدان آزادی بریم و عکس یادگاری با این بنای زیبا نگیریم.
حالا وقت حرکت به سمت پارک چیتگر بود. بعد از اقامه نماز، ناهار را در فود کرت پارک میل کردیم.
آب بازی در پارک چیتگر باعث شد کمتر گرمای هوا روی ما تاثیر بذاره.
عکس یادگاری با دریاچه و غذا دادن به ماهی ها و سپس به سمت مدرسه حرکت کردیم.





























































۰ دیدگاه