بعد از مجموعه آزمون های میان ترم اول نیاز به یک تفریح درست و حسابی بود تا بچه ها آماده شروعی دوباره برای موفقیت در آزمون های ترم اول شوند. اردوی ورزشگاه انقلاب تدارک دیده شد و روز دوشنبه این اردو برگزار شد.
یه عکس کاریزماتیک
از صبح دوشنبه برف بسیار زیبایی شروع به باریدن گرفته بود. بچه ها تا ساعت 8:30 آزمون شیمی خود را دادند و آماده اردو شدند و راهی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب.
هر کلاس در یک مینی بوس و شروع حرکت
به مجموعه ورزشی رسیدیم و بچه ها تو 3 سالن مشغول بازی فوتسال و والیبال و بسکتبال شدند
بعد کلی بازی همگی به سمت استخر مفتح حرکت کردیم. (متاسفانه! از درون استخر عکس نداریم.)
بچه هایی که داخل استخر نیامدند بیرون از استخر مشغول بازی بسکتبال، پینگ پنگ و بازی مهیج گوجه شدند.
بعد از بازی های گروهی و استخر هم همگی ناهار خوردیم و به سمت مدرسه حرکت کردیم















































۰ دیدگاه