از حدود ساعت 8 صبح بچه هایی که در طول سال تحصیلی امتیاز بیشتری کسب کرده بودند و مجوز حضور در اردو را دریافت کرده بودند، در مدرسه دور هم جمع شدند تا باهم به سمت روستای “رینه لاریجان” حرکت کنیم.
در ساعت 8:45 سوار ون شدیم و به سمت رینه حرکت کردیم. حدودا تا اونجا دو ساعت راه بود.
در ابتدای جاده روستا، کنار رودخانه توقف کوچکی داشتیم تا هم از خستگی مسیر کم کنیم و هم هندوانه شیرین و آبداری نوش جان کنیم!
بحث گرفتن عکس های یادگاری هم داغ بود.
سپس به روستا رسیدیم و در آنجا به زیارت قبر مطهر امامزاده طاهر هم رفتیم که جو با صفایی داشت.
برنامه بعدی صرف صبحانه کنار آبشار و طبیعت زیبای روستا بود.
همزمان با شنیدن صدای اذان ظهر به سمت مسجد با صفای روستا حرکت کردیم و نماز را به جماعت به پا داشتیم.
نماز را که خواندیم به سمت سالن ورزشی دانشگاه پیام نور حرکت کردیم و تا ساعت 15:30 در سالن مشغول بازی شدیم.
بعد از بازی فوتبال حسابی خسته شده بودیم و البته گرسنه!
طبق برنامه ریزی قبلی همه با هم رفتیم برای صرف ناهار.
تا زمان آماده شدن ناهار هم کمی آب بازی کردیم.
ناهار رو که خوردیم، دیگه یواش یواش باید به سمت تهران برمی گشتیم.
سوار بر ماشین ها شدیم و اومدیم مدرسه.
و اینچنین بود که پایان یک اردوی خاطره انگیز رقم خورد.






























































۰ دیدگاه