اردوی آشنایی – پایه هفتم – مرداد ماه 93

شنبه 18 مرداد 1393

 

دانشی های جدید کم کم وارد مدرسه می شدند تا از ساعت یک ربع به 8 رسما اولین روز دانش آموزی شان در پایه هفتم را جشن بگیرند . سر ساعت همه توی صف ها حاضر شدند و بعد از پخش قرآن و سرود جمهوری اسلامی آقای گودرزی مدیر مدرسه برای بچه ها صحبت کرد . آقای نورعلی معلم راهنمای پایه هفتم ، آقای محمدی کمک معلم راهنما ، آقای زمانی و آقای زعفرانی معلم و کمک معلم راهنمای پایه هشتم ، آقای بهمنی معاون اجرایی و آقای سیدابراهیمی معاون فرهنگی مدرسه هم در مراسم صبحگاه حضور داشتند .IMG_0445 IMG_0449

آقای گودرزی از بچه ها پرسید بیشترین کسی که برایشان زحمت کشیده چه کسی است ؟ گفتند پدر و مادر . آقای گودرزی گفت پس الان گل هایی از طرف مدرسه به شما داده می شود که آنها را به رسم تشکر به پدر و مادرتان هدیه کنید . گل ها اهدا شد و آنهایی که پدر و مادرشان در حیاط حاضر بودند گل ها را به پدر و مادرشان دادند و آنهایی هم که پدر و مادرشان نبودند قرار شد گل ها را به معلم هاشان بدهند که بعد از پدر و مادر بیشتر از هر کسی برایشان زحمت می کشند .

IMG_0462

IMG_0474 IMG_0482 IMG_0489 IMG_0495 IMG_0504

مراسم صبحگاه با دست به دست دادن بچه ها و تکرار شعار « ما همه با هم رفیقیم » تمام شد و بچه ها خیلی منظم رفتند به سمت کلاس هاشان . تا ظهر چهار زنگ ریاضی و زبان و فیزیک و مشاوره داشتند و در هر زنگ تفریح هم یکی از کلاس ها نوبت بازی اش بود . فوتبال و والیبال و پینگ پینگ و فوتبال دستی …

IMG_0512 IMG_0518 IMG_0521 IMG_0523 IMG_0532 IMG_0560 IMG_0573 IMG_0582IMG_0578 IMG_0580 IMG_0581IMG_0590

ساعت 12 که شد همه جمع شدند توی نمازخانه . آقای زعفرانی کمی راجع به نشریه دانش آموزی مدرسه و نحوه ارتباط گیری با آن توضیح داد . معاون فرهنگی آقای سیدابراهیمی چند کلمه ای با بچه ها راجع به مسائل فرهنگی صحبت کرد و گفت که قدر این آرامش و امنیت را بدانید و به یاد بچه های غزه هم باشید که این روزها لحظه ای آرامش و شادی ندارند . تعدادی از بچه ها هم راهکارهای خودشان را برای کمک به بچه های غزه عنوان کردند و همه با هم برای رهایی هرچه زودتر آنها دعا کردند . و بعد نوبت بازی های جذاب بود . مسابقه باد کردن بادکنک و ماست خوری …

IMG_0596 IMG_0600 IMG_0603 IMG_0613 IMG_0615 IMG_0619 IMG_0624

 ماست ها که تمام شد همه رفتند توی ناهارخوری و جوجه کباب خوشمزه ای نوش جان کردند . و بعد سریع آماده شدند برای رفتن به سوی ورزشگاه شهید رجایی . در این بین چند تا از بچه ها هم کاملا اختیاری آمدند نمازخانه و نماز ظهر و عصرشان را خواندند ….

توی ورزشگاه بچه ها سه دسته شدند . بیشتری ها توی زمین چمن فوتبال بازی کردند و دو گروه دیگر هم توی سالن ها مشغول والیبال و بسکتبال شدند .IMG_0651 IMG_0654 IMG_0658

ساعت 4 همه با هم به سمت استخر رفتند و توی آب حسابی خوش گذراندند . مسابقه ی زنجیر ، آب بازی ، شنا ، شیرجه ، دو در آب  و … که هرکدام شان یک جور کیف می داد . توی مسابقه شنا 5 نفر بهترین شدند : ایمان پاک پور ، آرشام خاکی ، علیرضا بخشی ، علیرضا تیمورخانی و رهام مرادی . توی مسابقه دو در آب و شیرجه هم باز  ایمان پاک پور و آرشام خاکی . و دیپلم افتخار شیرجه اهدا شد به کشتی گیر نوجوان مان حسین اخوان که با پشتک زدنش توی آب یکی دو باری مسؤولین استخر را وادار به تذکرات فنی کرد ! 

ساعت از 6 گذشته بود که بچه ها با بدن های خسته ولی خوشحال از یک روز خوب و فراموش نشدنی سوار مینی بوس ها شدند و به سمت مدرسه برگشتند …

IMG_0662

مطالب مرتبط

درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی

درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی

گروه رباتیک موسسه فرهنگی آموزشی دانش پس از نزدیک به ۱۰ ماه تلاش شبانه‌روزی، آموزش تخصصی و برنامه‌ریزی فشرده، افتخارآفرینی بزرگی را در سطح کشور رقم زد و راهی مسابقات جهانی شد....

Danesh English Seminar-8

Danesh English Seminar-8

8th Grade Festival: English Seminar Report Date: February 10 As part of this year's vibrant 8th Grade Festival, the final stage of our English Seminar was successfully held on...

اردوی پایه هشتم

اردوی پایه هشتم

در روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه، دانش‌آموزان پایه هشتم از ساعات ابتدایی صبح برای شرکت در اردوی ورزشی و تفریحی خود آماده شدند. این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی...

13 دیدگاه

13 دیدگاه‌ها

  1. Avatar

    سلام
    الحمدلله اردوی خیلی خوبی بود و من و بقیه همکارانم از بودن در کنار بچه های پرانرژی و شاداب لذت بردیم.

    پاسخ
  2. Avatar

    روز خیلی خوبی بود، خوش گذشت :-)
    ممنون از گزارش خوب آقای ابراهیمی
    بچه های هفتم هم حتما نظراتشون رو بنویسند

    پاسخ
  3. Avatar

    خیلی روز خوبی بود من از اقای گودرزی و بقیه کارکنان مدرسه سپاس گذار و قدر دانم :-D

    پاسخ
  4. Avatar

    یادش به خیر سه سال پیش ما هم اردوی آشنایی داشتیم.
    چقدر خوش گذشت.
    امیدوارم به بچه های جدید دانشی هم خوش گذشته باشد و انشالله سال تحصیلی خوبی را پیش رو داشته باشند. :-))

    پاسخ
  5. Avatar

    ببخشید ما دیگه جزو مدیران سایت نیستیم؟؟؟؟
    آخه یه مدت بود نظرات را تایید می کردیم و نظراتمان بدون بررسی انتشار می گشت. :-( :-( :-( :-( :-(
    البته اشکالی نداره چون ما که دیگه در این مدرسه نیستیم ولی من همچنان سعی می کنم هر چند وفت یک بار در نشریه مطلب یا نظر بگذارم ;-)

    پاسخ
  6. Avatar

    بچه های جدید بامزه ان!! اما ما ها یه چیز دیــــــــــگــــــــــه ایـــــم!!! ;-) کی قبول داره؟ :-))

    پاسخ
    • Avatar

      من

      پاسخ
  7. Avatar

    به نظر من عالي بود.خيلي خوش گذشت. :-D :laugh: :-D :laugh:

    پاسخ
  8. Avatar

    خيلي خيلي ممنون

    پاسخ
  9. Avatar

    ممنون خیلی خوش گذشت

    پاسخ
  10. Avatar

    با سلام
    روز های خوبی بود یادش به خیر 8-) 8-) 8-)
    :yes: :yes: :yes: :yes: :laugh: :laugh:
    :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic:
    ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)

    پاسخ

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *