شنبه 18 مرداد 1393
دانشی های جدید کم کم وارد مدرسه می شدند تا از ساعت یک ربع به 8 رسما اولین روز دانش آموزی شان در پایه هفتم را جشن بگیرند . سر ساعت همه توی صف ها حاضر شدند و بعد از پخش قرآن و سرود جمهوری اسلامی آقای گودرزی مدیر مدرسه برای بچه ها صحبت کرد . آقای نورعلی معلم راهنمای پایه هفتم ، آقای محمدی کمک معلم راهنما ، آقای زمانی و آقای زعفرانی معلم و کمک معلم راهنمای پایه هشتم ، آقای بهمنی معاون اجرایی و آقای سیدابراهیمی معاون فرهنگی مدرسه هم در مراسم صبحگاه حضور داشتند .

آقای گودرزی از بچه ها پرسید بیشترین کسی که برایشان زحمت کشیده چه کسی است ؟ گفتند پدر و مادر . آقای گودرزی گفت پس الان گل هایی از طرف مدرسه به شما داده می شود که آنها را به رسم تشکر به پدر و مادرتان هدیه کنید . گل ها اهدا شد و آنهایی که پدر و مادرشان در حیاط حاضر بودند گل ها را به پدر و مادرشان دادند و آنهایی هم که پدر و مادرشان نبودند قرار شد گل ها را به معلم هاشان بدهند که بعد از پدر و مادر بیشتر از هر کسی برایشان زحمت می کشند .
مراسم صبحگاه با دست به دست دادن بچه ها و تکرار شعار « ما همه با هم رفیقیم » تمام شد و بچه ها خیلی منظم رفتند به سمت کلاس هاشان . تا ظهر چهار زنگ ریاضی و زبان و فیزیک و مشاوره داشتند و در هر زنگ تفریح هم یکی از کلاس ها نوبت بازی اش بود . فوتبال و والیبال و پینگ پینگ و فوتبال دستی …
ساعت 12 که شد همه جمع شدند توی نمازخانه . آقای زعفرانی کمی راجع به نشریه دانش آموزی مدرسه و نحوه ارتباط گیری با آن توضیح داد . معاون فرهنگی آقای سیدابراهیمی چند کلمه ای با بچه ها راجع به مسائل فرهنگی صحبت کرد و گفت که قدر این آرامش و امنیت را بدانید و به یاد بچه های غزه هم باشید که این روزها لحظه ای آرامش و شادی ندارند . تعدادی از بچه ها هم راهکارهای خودشان را برای کمک به بچه های غزه عنوان کردند و همه با هم برای رهایی هرچه زودتر آنها دعا کردند . و بعد نوبت بازی های جذاب بود . مسابقه باد کردن بادکنک و ماست خوری …
ماست ها که تمام شد همه رفتند توی ناهارخوری و جوجه کباب خوشمزه ای نوش جان کردند . و بعد سریع آماده شدند برای رفتن به سوی ورزشگاه شهید رجایی . در این بین چند تا از بچه ها هم کاملا اختیاری آمدند نمازخانه و نماز ظهر و عصرشان را خواندند ….
توی ورزشگاه بچه ها سه دسته شدند . بیشتری ها توی زمین چمن فوتبال بازی کردند و دو گروه دیگر هم توی سالن ها مشغول والیبال و بسکتبال شدند .


ساعت 4 همه با هم به سمت استخر رفتند و توی آب حسابی خوش گذراندند . مسابقه ی زنجیر ، آب بازی ، شنا ، شیرجه ، دو در آب و … که هرکدام شان یک جور کیف می داد . توی مسابقه شنا 5 نفر بهترین شدند : ایمان پاک پور ، آرشام خاکی ، علیرضا بخشی ، علیرضا تیمورخانی و رهام مرادی . توی مسابقه دو در آب و شیرجه هم باز ایمان پاک پور و آرشام خاکی . و دیپلم افتخار شیرجه اهدا شد به کشتی گیر نوجوان مان حسین اخوان که با پشتک زدنش توی آب یکی دو باری مسؤولین استخر را وادار به تذکرات فنی کرد !
ساعت از 6 گذشته بود که بچه ها با بدن های خسته ولی خوشحال از یک روز خوب و فراموش نشدنی سوار مینی بوس ها شدند و به سمت مدرسه برگشتند …































سلام
الحمدلله اردوی خیلی خوبی بود و من و بقیه همکارانم از بودن در کنار بچه های پرانرژی و شاداب لذت بردیم.
روز خیلی خوبی بود، خوش گذشت :-)
ممنون از گزارش خوب آقای ابراهیمی
بچه های هفتم هم حتما نظراتشون رو بنویسند
خیلی روز خوبی بود من از اقای گودرزی و بقیه کارکنان مدرسه سپاس گذار و قدر دانم :-D
یادش به خیر سه سال پیش ما هم اردوی آشنایی داشتیم.
چقدر خوش گذشت.
امیدوارم به بچه های جدید دانشی هم خوش گذشته باشد و انشالله سال تحصیلی خوبی را پیش رو داشته باشند. :-))
ببخشید ما دیگه جزو مدیران سایت نیستیم؟؟؟؟
آخه یه مدت بود نظرات را تایید می کردیم و نظراتمان بدون بررسی انتشار می گشت. :-( :-( :-( :-( :-(
البته اشکالی نداره چون ما که دیگه در این مدرسه نیستیم ولی من همچنان سعی می کنم هر چند وفت یک بار در نشریه مطلب یا نظر بگذارم ;-)
بچه های جدید بامزه ان!! اما ما ها یه چیز دیــــــــــگــــــــــه ایـــــم!!! ;-) کی قبول داره؟ :-))
من
به نظر من عالي بود.خيلي خوش گذشت. :-D :laugh: :-D :laugh:
خوش به حالشون زمان ما ازین کارا نبود
خيلي خيلي ممنون
ممنون خیلی خوش گذشت
با سلام
روز های خوبی بود یادش به خیر 8-) 8-) 8-)
:yes: :yes: :yes: :yes: :laugh: :laugh:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
:chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic: :chic:
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
:-D :-D :-D :-D