قشم نامه

این گزارش کلا کارِ سید پوریا حسینی هستش . چون هم گزارش رو نوشته و هم اکثر عکس ها رو خودش گرفته . ما که خوشمان آمد …

 

روز پنجشنبه بعد از کلاس های مدرسه ناهار را خوردیم و به اتفاق دوستان و مربیان راهی راه آهن شدیم .

DSC_8110 DSC_8124 DSC_8130

ساعت 1 به راه آهن رسیدیم . در آنجا تعداد بچه ها 51 نفر و مربیان آقایان گودرزی ، زمانی ، نورعلی ، زعفرانی ، برزگری و مؤمن خانی بودند .

DSC_8201 DSC_8208

 

به طور تقریبی 21 ساعت تا بندرعباس راه داشتیم و بچه ها با بازی های مفرحی از جمله اونو ، شطرنج ، گل یا پوچ ساعتهای خسته کننده ی قطار را سپری کردند .

DSC_8218 DSC_8233 DSC_8243 DSC_8248 DSC_8250

DSC_8341

DSC_8255 DSC_8257 DSC_8258 DSC_8260 DSC_8266

DSC_8382DSC_8272 DSC_8285

ساعت 6 قطار ایستاد و همراه با مربیان نماز مغرب و عشا را در نمازخانه ایستگاه قطار خواندیم .

DSC_8287 DSC_8290

ساعت 9  شب نوبت شام شد و زرشک پلو و جوجه کباب میل کردیم .

DSC_8310 DSC_8318

صبح هم در رستوران قطار صبحانه خوردیم.

DSC_8334 DSC_8363 DSC_8364 DSC_8366 DSC_8368 DSC_8374

بالاخره ساعت 9 صبح به بندر عباس رسیدیم .

DSC_8388 DSC_8389 DSC_8396 DSC_8400 DSC_8402

بچه ها خواب آلوده تا دمِ اتوبوس آمدند و نیم ساعت بعد سوار کشتی شدیم .

DSC_8406 DSC_8418 DSC_8429 DSC_8437 DSC_8479 DSC_8489 DSC_8494 DSC_8499 DSC_8505 DSC_8511 DSC_8517

حدودا نیم ساعت راه داشتیم و بعد به جزیره زیبای قشم رسیدیم . در آنجا ابتدا هوا بسیار گرم و خشک بود و بچه ها با لباس های زمستانی از گرما لَه لَه زدند . بعد به محل اسکان یعنی مهدیه ی قشم رفتیم و نماز ظهر را خواندیم .

DSC_8530 DSC_8533 DSC_8536 DSC_8541 DSC_8545 DSC_8563 DSC_8568

بعد از نماز ظهر به یکی از رستوران ها رفتیم و با موسیقی زنده ، کباب خوردیم .

DSC_8571 DSC_8576

بعد از صرف ناهار نوبت به بازدید از یکی از زیباترین مناطق قشم یعنی دره ستارگان رسید.

DSC_8585 DSC_8587 DSC_8589 DSC_8594 DSC_8599 DSC_8605 DSC_8605-2 DSC_8615 DSC_8620-1 DSC_8622 DSC_8624 DSC_8635 DSC_8638 DSC_8646 DSC_8662 DSC_8671 DSC_8673

بعد به اتفاق دوستان به جزایر ناز رفتیم و فوتبال ساحلی بازی کردیم .DSC_8691 DSC_8696 DSC_8703

بعد به محل اسکان باز گشتیم و لباس ها را جمع کردیم و به مرکز خرید قشم یا همان سیتی سنتر رفتیم .

DSC_8727 DSC_8741

بچه ها با گوله گوله خریدهایشان برگشتند و شام را در یکی از بهترین فست فودهای قشم خوردیم . بعد از خوردنِ شام به مهدیه برگشتیم و بازی های دسته جمعی از جمله فوتبال ، والیبال نشسته ، کارت بازی و … را انجام دادیم . ساعت از 12 گذشته بود که خوابیدیم و صبح روز بعد ساعت 7 بلند شدیم و در رستوران عدسی خوردیم . سپس به جنگل حرا رفتیم و با صنایع دستی آنجا آشنا شدیم و بعد با قایق موتوری توی دریاچه حالی کردیم …

DSC_8767 DSC_8772 DSC_8773 DSC_8775 DSC_8779DSC_8857 DSC_8863DSC_8866

DSC_8863-1 DSC_8863-3 DSC_8898 DSC_8907 DSC_8927 DSC_8932DSC_8871 DSC_8891 

بعد ناهار را در یکی از شیک ترین رستوران های قشم «جوجه ماستی و ماهی» خوردیم .

DSC_8949 DSC_8950

DSC_8989 DSC_8966 DSC_8968 DSC_8969 DSC_8982

بعد یهویی به پارک ساحلی زیتون رفتیم و آنجا جامپینگ و فوتبال ساحلی بازی کردیم  .

DSC_9021 DSC_9036 DSC_9042 DSC_9042-1

DSC_9031 DSC_9043 DSC_9069 DSC_9073 DSC_9078

ساعت 6 شب دوباره برای خرید به سیتی سنتر رفتیم و بعد از یک خریدِ حسابی به یک رستوران سنتی رفتیم و جوجه کباب خوردیم .

DSC_9188 DSC_9194 DSC_9196-1 DSC_9196-2

بعد به محل اسکان بازگشتیم و به سرعت خوابیدیم . 

فردا صبح به دلیل طوفانی بودنِ دریا مجبور شدیم که ساعت 7 مهدیه را ترک کنیم و تا بندر لافت برویم و از آنجا با کشتی های باری به سمت بندرعباس برویم و صبحانه را در بندر عباس میل کنیم . یکی دو ساعتی معطل شدیم و ساعت 3 سوار قطار شدیم و قیمه را در قطار نوش جان کردیم . 

توی قطار تا شب بازی کردیم و شب خوابیدیم و فردا صبح با بوق سحر بلند شدیم و صبحانه ی قطار را خوردیم . و سپس با تاخیری سه ساعته ساعت 1 به تهران رسیدیم …

مطالب مرتبط

درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی

درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی

گروه رباتیک موسسه فرهنگی آموزشی دانش پس از نزدیک به ۱۰ ماه تلاش شبانه‌روزی، آموزش تخصصی و برنامه‌ریزی فشرده، افتخارآفرینی بزرگی را در سطح کشور رقم زد و راهی مسابقات جهانی شد....

Danesh English Seminar-8

Danesh English Seminar-8

8th Grade Festival: English Seminar Report Date: February 10 As part of this year's vibrant 8th Grade Festival, the final stage of our English Seminar was successfully held on...

اردوی پایه هشتم

اردوی پایه هشتم

در روز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه، دانش‌آموزان پایه هشتم از ساعات ابتدایی صبح برای شرکت در اردوی ورزشی و تفریحی خود آماده شدند. این برنامه از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی...

0 دیدگاه

۰ دیدگاه

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *