از همون صبح چهارشنبه بچه ها با شور و نشاط خاصی چمدان به دست وارد مدرسه می شدند تا بعد از آخرین آزمون ترم اول خود برن به اردوی تفریحی شهریار و حسابی خستگی امتحانات و در کنند.
بعد از آزمون و کلاس ها همگی آماده سوار شدن در میدل باس شدیم و بعد از ورود به میدل باس عکس های سلفی و صحبت و بازی در طول مسیر آغاز شد
بعد از رسیدن به شهریار همگی وارد حسینیه شدیم و بعد از استقرار برنامه اردو توسط آقای محمدی به بچه ها اعلام شد
بعد از صحبت های آقای محمدی همه به سمت زمین چمن فوتبال و سالن ورزشی حرکت کردیم و بین راه هم کلی عکس گرفتیم.آخ که چقدر بازی تو چمن کیف داد و جای همه خالی بود
عکس تو زمین چمن هم گرفتیم و بعدش همگی بعد از کلی دویدن و بازی همراه با کر کری به سمت حسینه رفتیم تا نماز بخوانیم
بعد از اینکه همه ی بچه ها وضو گرفتند نماز جماعت را برگزار کردیم
بعد از اتمام نماز آماده رفتن به استخر شدیم تا تنی به آب بزنیم و حسابی خستگی راه و بازی تو سالن و چمن و در کنیم
البته از استخر عکسی نداریم !!!
بعد از استخر رفتیم رستوران تا شام بخوریم و بین مسیر هم عکس گرفتیم
بعد از شام وارد حسینیه شدیم و مدیر عزیزمون جناب آقای گودرزی کیک متولدین آبان ، آذر و دی را آماده کرده بودند تا مراسم تولد برای دانش آموزان عزیز متولد این ماه را برگزار کنیم البته قبل از تولد آقای اشترانی نکانی تربیتی را بازگو کردند
مسابقات جذاب طناب کشی ، اسم با چند نقطه ، پنالتی ، شادی پس از گل و …
کیک بین بچه ها تقسیم شد و همه نوش جان کردند
بازی های گروهی و بین کلاسی والیبال و مچ اندازی و مافیا و . . . خیلی هیجان انگیز بود
بچه ها بعد از کلی بازی آماده خواب شدند و فردا صبح هم همه برای صرف صبحانه راهی رستوران شدیم
بعد از صبحانه رفتیم سالن و زمین چمن و کلی بازی کردیم
همه بچه ها به سمت حسینیه رفتیم و بعد از نماز و ناهار وسایل و جمع کردیم و به سمت تهران راه افتادیم
جا همگی خالی خیلی خوش گذشت
به امید اردوهای بعدی











































































































۰ دیدگاه