جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جلسه اولیای پایه هشتم دبیرستان دانش قلهک – ۲ مهرماه ۹۹

به نام آنکه هستی، نام از او یافت 

امروز ۲ مهرماه سال ۹۹ هست و همه چیز آماده برگزاری یک جلسه خوب و پربار با حضور اولیای محترم پایه هشتم و مسئولین مدرسه می باشد. در ایام کرونایی سعادتی بود که توانستیم جلسه حضوری برگزار کنیم البته با رعایت تمام موارد بهداشتی. انشاالله که به زودی این بیماری از بین بره و شاهد حضور دانش آموزان عزیز در کلاس های مدرسه باشیم.

بله همانطور که گفتم دوستان ما همه چیز رو آماده برگزاری جلسه کرده بودند که از همینجا ازشون تشکر می کنم.

در ابتدای ورود اولیای محترم، دوست عزیزمون آقای یعقوبیان مسئول روابط عمومی مدرسه با تب سنج دیجیتال به استقبالشون می رفتند. الحمدلله تب بالا نداشتیم البته تب جلسه قطعاً بالا بود.

دستگاه ضدعفونی هم در دسترس اولیا قرار داده شده بود تا بتونن از اون استفاده کنند. از اولیای عزیز هم ممنونیم همه با ماسک و رعایت مسائل بهداشتی وارد جلسه شدند. در ضمن جلسه در حیات مدرسه برگزار شد در هوای آزاد و مطبوع

یکی دو جزوه درسی هم در اختیار اولیا قرار گرفت. البته قبلا کتابهای دانش آموزان تحویل داده شده بود.

معمولا قبل از جلسات اونایی که زودتر میان سعی می کنن با مسئولین مدرسه و مخصوصاً مسئول پایه یه صحبت کوچولویی داشته باشند. و مسئولین هم استقبال می کنند قطعاً البته تا جایی که زمان اجازه بده.

بله مسئولین مدرسه آماده می شدند تا جلسه رو آغاز کنند.

ابتدا مسئول پایه هشتم جناب آقای حسینخانی بعد معاونت آموزش مدرسه جناب آقای رحیمی نژاد و بعد هم مدیریت محترم مدرسه جناب آقای اقبالی سخنرانی نمودند و موارد لازم رو مطرح کردند. البته در این جلسه معاونت جدید مدرسه جناب آقای هویدا نیز به اولیا معرفی شدند.

بعضی از اولیا هم دوست دارند طبق معمول و همانند ابتدای جلسه، بعد از اتمام جلسه هم یه صحبتی با مسئولین مدرسه داشته باشند و یه سری موارد رو شخصاً با مسئولین در میون بزارن.

 

در پایان از همه عزیزانی که در برگزاری جلسه مشارکت داشتند بخصوص اولیای محترم تشکر می کنیم.

به امید پایان این دوران سخت شیوع بیماری کرونا و حضور دانش آموزان در مدرسه و دیدن دوباره ی مدرسه ای شاد و فعال و پویا

کلیپی کوتاه رو از برگزاری جلسه می توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *