جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

توزیع بخاری های کانون احسان

بنام خداوند آزمایش کننده بندگان

 

بحمدلله با تمهیداتی که انجام شد، طبق اعلام نیاز، ۱۰ دستگاه بخاری،جهت تحویل به خانواده محروم در منطقه دولت خواه (کوزه پز خانه های جنوب تهران)، خریداری گردید و روز چهار شنبه ۱۲ آذر ۹۳ ساعت ۵/۱۲ عازم محل شدیم .

از مدرسه که قصد خروج داشتیم بسیاری از دانش آموزان ابراز همکاری  نمودند و بخاری ها را به مینی بوس رساندند (به خاطر بد قولی راننده وانت مجبور شدیم بخاری ها را با مینی بوس ببریم ) با رسیدن به محل ، رابط ، ما را به خانه هایی که اعلام نیاز کرده  و مورد بررسی نیز قرار گرفته بودند، برد و توسط دانش آموزان، بخاری ها یک به یک در خانه نیازمندان  به آن ها تحویل گردید. در اثنا گشتن در محل و ورود به خانه ها  و اتاق ها ، وضعیت محرومیت این خانواده ها برای دانش آموزان مشخص گردید وهرچند  بارقه های افسوس در چهره آنان دیده می شد اما آن ها ازکمک های انجام شده ودر کنار محرومین بودن، راضی و خوشحال بودند .

باری، با تحویل بخاری ها به خانواده هایی که از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدیم ، ماموریت ما روبه پایان بود ولذا در بازگشت مصاحبه ای با دانش آموزان در مینی بوس انجام شد که نکات برجسته آن اذعان به نعمت های فراوانی که در اطراف آن ها وجود دارد و قدر آن ها را نمی دانستند و نیز تصمیم برعدم اسراف نعمت ها بود. ساعت ۴ وپانزده دقیقه به مدرسه رسیدیم وبچه ها ضمن اظهار رضایت از این برنامه ، درخواست نمودند در برنامه های بعدی هم از همیاری آنها استفاده نماییم .

DSC_0164 DSC00007 DSC00010 DSC00025 DSC00039 DSC00055 DSC00060 IMG_1980 IMG_2001 IMG_2005 IMG_2029

 

یاعلی …

پست های مرتبط

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *