جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بنی آدم اعضای یک پیکرند ؛ که در آفرینش ز یک گوهرند…

به عنوان یک ایرانی افتخار می کنیم که از بین تمام اشعار شعرای جهان تنها همین یک بیت " بنی آدم اعضای یک پیکرند ؛ که در آفرینش ز یک گوهرند " از شیخ اجل سعدی عزیز برای حک در سر در سازمان ملل انتخاب شده است. که نشان از فرهنگ غنی و پشتوانه چند صد ساله کمک و دستگیری در ما ایرانی ها دارد. کمکی که با گوشت و خون ما در آمیخته شده.

در همین راستا چندین سال است که کانونی در این مدرسه فعال می باشد به نام کانون احسان. هدف از تشکیل این کانون همین دستگیری از نیازمندان واقعی و آبرودار جامعه است.

این کانون با نیاز سنجی های مختلف در مقاطع مختلف سال به خانواده های شناسایی شده کمک می کند. طبق نیازسنجی اخیر خانواده هایی وجود دارند که برای فصل سرمای خود بخاری در منزل ندارند… کاپشن و لباس گرم برای فرزند کوچک خود نمی توانند تهیه کنند … و زندانی بیگناهی که نمی تواند اندک پولی بدهد و به آغوش خانواده باز گردد… و دارو و هزینه دانشگاه و ….

نمونه ای از بخاری خریداری شد و برای دانش آموزان توضیح دادیم که همین بخاری کوچک گرمابخش محیط سالهای یک خانواده می شود و همیشه دعای خیر آن ها با شماست…

DSC_0164

خانواده های با آبرویی که با تلاش فراوان خود نمی توانند باز از پس مخارج روزانه خود برآیند…

برگه های سهامی به دانش آموزان داده می شود و هر مبلغ دلخواهی که دانش آموزان عزیز با خانواده به توافق رسیده اند را در این برگه ها نوشته می شود تا سهمی کوچک در شادی هم سن و سالان خود داشته باشند.

برای امر خیر بشتابید و از همدیگر سبقت بگیرید …(آیه ۴۸ ، سوره مائده)

با تشکر – واسعی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *