جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تمرین والیبال

امروز ۳۰ مهر ماه دانش آموزان به تمرین والیبال پرداختند. آقای رحیمی  مربی تیم در این تمرین بعد از گرم کردن به ارنج تیمها پرداختند و در مورد تاکتیک تیمی مطالبی را فرمودند. اسپک و سرویس و دفاع روی تورو آموزش پنجه از جمله تمرینات این تیم ( تیم منتخب دانش ) در این روز […]

کار گروهی

در روز ۳۰ مهر ماه کار گروهی دانش آموزان برگزار شد.     در این روز دانش آموزان به بازی با کبریت پرداختند.     هدف از این کلاسها آشنایی با هوشهای چند گانه می باشد. هوشهای حرکتی ، جنبشی ، درون فردی  ، میان فردی ، و …از جمله این هوشهاست. کلاس کار گروهی […]

برنامه ظهر پایه اول ۳۰مهر ماه

امروز ۳۰ مهر ماه برنامه نماز خانه پایه اول به شرح ذیل برگزار شد :   ۱- دانش آموزان ابتدا وضو گرفتند. ۲- برنامه مربوط به شورای دانش آموزی ، نماز ، برنامه مطالعاتی توضیح داده شد. ۳- اذان گفته شد .   ۴- برای برنامه آخردانش آموزان نماز آموزشی خواندند.  

مقدمات کلاس انتخاب

قبل از اجرای برنامه کلاس انتخاب دانش آموزان ، کادر اجرایی همه در گیر آماده سازی مقدمات این کلاسها هستند. آماده سازی کلاسها و اطلاع رسانی به دبیران ، تهیه سخت افزاری و نرم افزاری کلاسهای انتخاب همه و همه از مقدمات کلاس انتخاب است.

زنگ تفریح ( بازی اولها )

در روز ۳۰ مهر ماه دانش آموزان اول در ساعت تفریح دوم به ورزش پرداختند . دانش آموزان در قالب تیمهای مربوطه که از سه هفته پیش مشخص شدند به بازی فوتبال – بسکتبال – والیبال پرداختند. نتایج این بازیها در مسابقات لیگ پایه اول اثر گذار نیست.

افتتاح کافه کتاب مدرسه دانش

کافه کتاب همون جاییه که معلمان در کنار دانش آموزان به بحث و تبادل نظر در مورد کتابهایی که خواندند می پردازند ما تلاش میکنیم به صورت منظم کتابهایی که میتونه مورد استقبال دانش آموزان قرار بگیره رو معرفی کنیم.

برگزاری کارسوق طراحی دکوراسیون جشنواره ملل(پایه دوم)

با توجه و به روز شدن جداول ارزیابی داوران و اضافه شدن فاکتور طراحی دکور غرفه برای سال اول تصمیم گرفتیم یک کارگاه آموزشی برگزار کنیم و درآن جلسه بچه هارو نسبت به ایده های جالب و نحوه جستجو و مواد و لوازم کاراو…آگاه کردیم. سرفصل هایی که برای اولین بار در این کارسوق عنوان […]

تمرین بسکتبال ۲۹ مهر ماه

تیم منتخب مدرسه دانش روز ۲۹ مهر ماه تمرین بسکتبال خود را در قالب گروههای چند نفره پی گرفت. بعد از گرم کردن این تیم قدر تمند به تمرین پاس و دریبل و شوت پرداخت. و بعد از این تمرین در قالب دو تیم مختلف دانش آموزان به بازی پرداختند.