جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اردوی دو کوهه پایه نهم

روز یک شنبه ۵ آذر ماه بعد از امتحانات میان ترم اردوی برای پایه نهم برگزار شد.

این اردو از ساعت ۷:۳۰ صبح روز یکشنبه شروع شد و تا ساعت ۱۴:۱۵ ادامه داشت.

این اردو در مجموعه ورزشی دو کوهه(شرق تهران) انجام شد که امکاناتی مثل پینت بال،فوتبال(چمن) ،استخر ، سالن ورزشی،زمین بسکتبال و…. داشت که دانش آموزان از ساعت ۸:۳۰ که وارد مجموعه شدند به نوبت شروع کردند به استفاده از این امکانات.

دانش آموزان  به ۴ گروه تقسیم شدند یک گروه به پینت بال رفت گروه دوم به سالن ورزشی گروه سوم به زمین چمن جهت بازی فوتبال رفت و گروه اخر به زمین بسکتبال رفت.

دانش آموزان تا ساعت ۱۱:۳۰دقیقه از این امکانات به استفاده کردند و از ساعت ۱۱:۳۰ همه به صورت دسته جمعی به استخر مجموعه رفتند.

۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۷۵۷۲۸ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۸۳۵۲۲۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۷۵۳۳۲ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۰۸۳۴ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۰۰۰۵ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۴۹۲۵ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۴۹۲۱ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۴۹۰۰ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۴۵۴۴ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۴۶۳۵ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۱۹۰۹ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۳۱۱۱ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۴۴۳۴ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۱۴۳۵ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۹۰۴۲۰ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۸۵۴۰۱ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۸۵۲۴۱ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۰۰۰۵ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۰۹۵۹ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۱۰۰۷ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۲۰۳۹ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۲۲۰۳ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۲۲۰۶ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۲۲۰۸ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۳۴۳۳ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۳۸۱۶ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۲۱۹۴۳ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۲۲۲۲۸ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۲۲۳۱۶۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۸۳۵۳۳ ۲۰۱۷۱۱۲۶_۱۰۲۰۳۹۲۰۱۷۱۱۲۶_۰۸۲۸۴۴

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *