جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

جشن تولد اردیبهشت تـــــــــا شهریور اولی ها

سلام به همه بچه های خوب پایه اول ؛

امسالم گذشت و خاطره های خوبی از خودمون تو ذهن همدیگه به یادگار گذاشتیم. اردو ها ، جشنواره ها ، شوخی ها ، خنده ها… یادش بخیر…

یکی از اون خاطره هایی که برای هممون خوش آیند بود جشن تولدی بود که برای متولیدین ماه ها می گرفتیم. چون شاید بعضی از بچه ها رو تو تابستون نبینیم گفتیم تو جشن تولد اردیبهشت و خرداد(ماه امتحانانت!) فصل تابستونم بگیریم.

اول برنامه که به شوخی و طنز شروع شد و خصوصیات اخلاقی بامزه متولیدین این پنج ماه از اردیبهشت تا شهریور گفته شد و بعد با خوندن اسامی بچه ها اسامی رو با خصوصیات منطبق می کردن و کلی می خندیدیم.

DSCN1385 DSCN1387

یه کلیپ از عکس های بچگیشون درست کرده بودم که با یه آهنگ شاد از زنده یاد ناصر عبداللهی عزیز میکس شده بود و بچه ها رو با چهره الانشون مقایسه می کرد.

DSCN1413 DSCN1418 DSCN1420 DSCN1421 DSCN1422 DSCN1424

خیلی داشت به هممون خوش می گذشت. و با بستنی سالاری که متولدین این ماه ها برای همه بچه ها تهیه کرده بودن این خوشحالیمون صد چندان شد…

DSCN1452 DSCN1459 DSCN1464 DSCN1465

(داخل پرانتز : یه مسابقه باحال هم با نوشابه تدارک دیده بودم که انقدر قدر خوشی و خنده بودیم که زمان از دستمون در رفت و نرسیدیم انجامش بدیم!)

و یه عکس یادگاری قشنگ… به عشق همه سالارا !!!

DSCN1474

تو خبر جشن تولد پایه دوم هم گفتم و می خوام حتما تو این خبرم بگم که گرفتن جشن تولد و به یاد انداختن تاریخ تولد از توصیه های دین زیبامون اسلامه که تو حدیث قشنگی از امام سجاد(ع) ذکر شده که ایام ولادت خودشونم هست. ایشون فرمودند جهت تحکیم روابط خودتون تاریخ تولد همدیگرو به هم یادآور بشین و امسال چه سال خوبی برامون بود که ما این توصیه اماممون رو خوب گوش دادیم و دوستی هامون خیلی مستحکم تر و قشنگ تر شد.

شاد باشید – واسعی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *