جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

احسان دانش از تهران تا زابل

مرحله اول کانون احسان با همت بلند دانش آموزان و مسئولین دبیرستان دانش اجرایی شد و امروز این خبر خوش می رسد که دامنه ی احسان دانش از تهران تا زابل امتداد یافته است .

در هیمن راستا و به پاس تلاش و یاری شما عزیزان مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین” ع” شهرستان زابل_الله آباد در نامه ای به شرح زیر از حامیان مردم شیعه زابل مراتب سپاس را به عمل آورده است

الرحمن الرحیم
وعد الله الذین امنوا و عملوا الصالحات لهم مغفره و اجر عظیم      مائده ۹

خداوند خالق بهار طبیعت است و شما موجد بهار دلها، پروردگار دل بنده اش را آسمانی میکند و شما زندگی اش را رونق زمینی می بخشید.دست می‌گیرید تا صفا و معنویت خداوند دست دلتان را بگیرد و صحرای وجودتان گلشن ایمان و معنویت گردد.


سلام علیکم
درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است.
شما عزیزانی که با دستان مهربان تان مأمنی می سازید سرشار از اخلاص ، شما برگزیدگانی که در کلاس ایثار درس سخاوت میدهید ، شما نازنینانی که سعادتمندان دنیا و آخرتید ، شما خوبانی که انسانیت را تفسیر می کنید و در صحیفه ی دلهایتان وفاداری و از خود گذشتگی را رقم زده اید، شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا.
ضمن آرزوی سلامتی و توفیقات روزافزون برای حضرتعالی ،خیرین مکرم آن موسسه ،دانش پژوهان نوع دوست و تمامی نیک اندیشان استان تهران که در جهت حمایت از خانواده های ایتام،بی سرپرست،بدسرپرست و تمامی نیازمندان منطقه سیستان نقش بسزایی داشتند تقدیر و تشکر نموده ،پاسداشت اندک ما را در مقابل نوعدوستی و آخرت خواهی بلند مرتبه تان پذیرا باشید. همچنین از درگاه خداوند متعال ، توفیقات هر چه بیشتر شما بزرگواران را در خدمت به محرومان و نیازمندان ، خواستاریم.

اهدافتان پایدار و گامهایتان استوار باد

اندیشه تان رفیع و مقامتان منیع باد

با تشکر: حسن ابراهیمی
(مسول کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین” ع” شهرستان زابل_الله آباد) به نمایندگی از طرف مردم دارالولایه سیستان.

1

6

5

4

همچنین مشروح کمک های نقدی و غیر نقدی شما عزیزان به شرح زیر می باشد :

با سلام
مرحله اول طرح خیریه احسان دانش توسط دانش آموزان قلهک
– مبالغ وفیش نقدی بالغ بر ۱۰/۵ میلیون تومان به پیوست که ۱/۹۰۰ هزارتومان آن تهیه بسته های آذوقه از شرکت گلستان با تخفیف بالای ۵۰ درصد بوده است.
-تهیه ۴۰ عدد بخاری بارایزنی های متعدد و هدیه شرکت آبسال به مبلغ ۱۵ میلیون تومان.
-جمع آوری ۲ وانت البسه نو ومستعمل با بسته بندی گروهی توسط دانش آموزان و ارسال به مناطق محروم
-توزیع بخاری ها وبسته های آذوقه و البسه با کاروانی از ۳ ون از سه پایه همراه دو وانت ، اعزام به منطقه دولت خواه وترانسفو با دو اکیپ اجرایی

گزارش مصور۱ :
https://daneshschools.com/archive/?p=28680

گزارش مصور۲ :
https://daneshschools.com/archive/?p=28918
3

2

باشد که این کمک های بزرگ شما عزیزان موجب شادی و رضایت اهل بیت (ع ) گردد و توشه ای باشد در دیدار با پروردگار یکتا

11

10

9

8

7

16

13

14

12

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *