جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قایق Sealegs

amphoooo

یک کارخانه نیوزلندی به تازگی قایقی ساخته که قادر است مسافت‌های کوتاه را بر روی خشکی طی نماید.

شرکت کوچکی در نیوزلند به نام Sealegs که صاحب امتیاز ثبت شده این قایق دوزیست می‌باشد، در حال حاضر بزرگ‌ترین تولید کننده قایق‌های دوزیست نیز می‌باشد.
این قایق دوزیست که دارای سه چرخ جمع شونده نیز هست توانایی پیچیدن را نیز در خشکی دارد و در اندازه های مختلف از ۵.۱ متر تا ۱۲ قابل سفارش می‌باشد.
شاید عذاب‌آورترین قسمت قایق سواری برای مالکان قایق‌های کوچکی که آن‌ها در خارج از آب نگه داری می‌کنند به آب انداختن و از آب در آوردن این قایق‌هاست. حتی اگر صاحب یک اتومبیل SUV نیز باشید معلوم نیست بتوانید با تریلر قایق خود به راحتی تا نزدیکی سطح آب بروید و بدون مشکل بر گردید. اما در صورتی که صاحب خوش شانس یکی از این قایق‌های دوزیست باشید دیگر نیازی به دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات ندارید. فقط کافیست این وسیله را از تریلر خود جدا نمایید و با استفاده از قوای محرکه چرخ‌هایش به سمت آب حرکت کنید تا جایی که تشخیص دهید عمق آب برای حرکت قایق شما کافیست و چرخ‌ها دیگر با سطح زمین تماس ندارند. سپس می‌توانید به جمع کردن چرخ‌ها اقدام کنید تا بتوانید بدون هیچ محدودیتی از قایق سواری خود لذت ببرید.

amph2112112

گونه شش و نیم متری قایق Sealegs از یک موتور شش سیلندر ساخت شرکت ولوو با آرایش خورجینی سیلندر ها که توانایی تولید قدرتی معادل ۲۲۵ اسب بخار را دارد، استفاده می‌کند.


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *