جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مصاحبه با دانش آموز سینا سلیمیان

 

بسمه تعالی

گفتگو با دانش آموز سینا سلیمیان  ،اولین مصاحبه ما با دانش آموز  موفق پایه ی دوم  ، تقدیم به همه دانش آموزان و اولیای محترم؛

*فرزند چندم خانواده هستید ؟ دوم آیا به خواهر یا برادرکوچکتر ازخودت درزمینه درسی کمک می کنید؟ندارم

*پیگیر آموزشی شما بیشترچه کسی است، از آنجایی که پدرومادرمشوق اصلی هستند چه حرفی در باره این دو بزرگواردارید؟آن ها به من چگونه بودن و درس خواندن را یاد دادند و من باید از هر دوی آن ها خیلی تشکر کنم.

*چند امتحان آمادگی تا  اوّلین آزمون های نیم ترم اوّ ل دادی تا امتحانات را  به جدیّت تمام با موفّقیّت به پایان برسانی ؟  آزمون های کلاسی زیادی را دادم و آن ها خیلی در یادگیری و آمادگی برای امتحان  مؤثر بودند.

*امتحانات نیم ترم  اول راچگونه پشت سرگذاشتی، فکرمی کردی  معدلت چند میشه ؟خیلی عالی ، من انتظار چنین معدلی را داشتم و صددرصد آزمون های نیم ترم برای امتحانات آینده تأثیر دارد .

 *به این اعتقاد داری که نیم ترم اوّل  شروعی مهمتره ؟بله ، چون در نیم ترم اوّل هر چه قدر که تلاش کنیم ، خودمان را برای امتحانات ترم اوّل آماده می کنیم .

*به نظرت بهتر است درس هر روز را همان روز بخوانیم؟اگر درس سنگین و سخت باشد بهتر است که در طی چند روز آن را بخوانیم ولی اگر درس آسان باشد بهتر است که روز قبل از آن ، آن درس را بخوانیم چون باعث یاد آوری هم می شود.

*کدام یک از درس ها را بیشتردوست دارید؟ریاضی

*چه کتاب های کمک آموزشی  برای نیم ترم  اول تهیه کرده بودی ؟ من هیچ کتاب کمک آموزشی تهیه نکردم .

*آیا سخنان مشاوره ( معلم راهنما) را در خصوص امتحانات خوب گوش می دادی  ؟به نظرت چه فایده هایی میتونه داشته باشه؟من به سخنان مشاور خوب گوش می دادم و ایشان خیلی خوب بچه ها را راهنمایی می کردند . ایشان نحوه درست برنامه ریزی را یاد می دادند و به نظر من این می تواند خیلی مؤثر باشد .

*کتاب های کار ( ریاضی ، علوم ، زبان و …)  رو به چه نحوی پرمی کنی ؟ کمی توضیح میدی ، تا بچه های دیگه باخواندن مصاحبه از آن استفاده کنند؟کتاب کار مدرسه را همان طور که معلّم ها به ما به عنوان تکلیف می دهند انجام می دهم و از آن ها به عنوان کتاب تکمیل کننده استفاده می کنم .

*به نظرت شرایط  موفّقیّت چه می تواند باشد؟از همه مهم تر برنامه ریزی صحیح است ، چون ما با کمک آن

می توانیم درست درس بخوانیم و عمل کردن به آن هم بسیار مؤثر است .

*در روز چند ساعت درس می خوانید؟در حدود ۲ تا ۳ ساعت

*آیا علاقه به بازی های  کامپیوتر دارید؟چند ساعت به کامپیوتر وتلویزیون اختصاص می دهید؟من علاقه ی زیادی به بازی های کامپیوتری دارم و روزی ۲ تا ۲ ساعت هم تلویزیون می بینم و زیاد به سراغ کامپیوتر می روم .

*کتاب غیردرسی هم مطالعه می کنید؟ آخرین کتابی که خواندید چه کتابی بوده است؟بله ، من کتاب غیر درسی می خوانیم و آخرین کتابی که خواندم هم کتاب دکتر دولیتل بود .

*قشنگ ترین خاطره ای که ازدوران تحصیلت داری چیه؟پارسال من

در اولین امتحان ریاضی نمره ی ۱۷ گرفتم و بالاترین نمره در پایه شدم

آن خاطه واقعاً برایم شیرین است .

*درمراسم های فرهنگی مدرسه هم شرکت می کنید؟بله ، اگر برایم جالب باشد حتماً .

*حرف آخر ؟ما باید با برنامه ریزی درست و دقیق و پشتکار زیاد درس بخوانیم تا موفق شویم .

با تشکر از شما ، امیدوارم با  توکّل به ایزد دانا و توانا  در همه ی کارها ی خوب و  آزمون ها  موفق باشید! 

 

 

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *