موضوعات

پاسخ به سوال (عمومی- شماره 86 ) : امکان ادامه تحصیل در گرایش های علوم انسانی در دانشگاه، بعد از اتمام دوره کاردانی در رشته مکانیک خودرو!

31919_455

سوال:

با دیپلم هنرستان در رشته مکانیک خودرو و کاردانی پیوسته مکانیک، چگونه می توان در یکی از رشته های علوم انسانی دانشگاه شرکت نمود؟

پاسخ:

به نام خدا
وبا سلام
– چون کاردانی معادل پیش دانشگاهی به حساب می آید ، نیازی به گذراندن دوره پیش دانشگاهی در شاخه نظری و رشته انسانی ندارید. بنابراین ؛ بعد از اتمام دوره کاردانی می توانید در گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری، ثبت نام و شرکت کنید.

– مطلب مهمتر اینکه؛ برای توفیق در آزمون، باید حتما آمادگی علمی لازم را داشته باشید و این مستلزم شرکت در کلاس درس های عمومی و اختصاصی پایه( دوم و سوم دبیرستان) و همچنین دوره پیش دانشگاهی خواهد بود .

– پیشنهاد ما انتخاب یک آموزشگاه علمی قوی است تا با شرکت در کلاس درس های حداقل اختصاصی رشته انسانی، آمادگی لازم را کسب نمایید.

– مشروح پاسخ برای شبیه به این سوال در “پست پاسخ به سوالات عمومی و اختصاصی” سایت و همچنین زیر صفحه تغییر رشته…. وجود دارد.

-در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر ، می توانید با ما تماس تلفنی داشته باشید( شماره تلفن و روزهای تماس در پست “تماس با ما “در نوار مشکی بالای سایت موجود است)

موفق باشید.
مرکزمشاوره موسسه فرهنگی دانش
ج – ابراهیمی

دیدگاه‌های این مطلب