کلاس های انتخاب در ترم اول تمام شد و بچه ها آماده حضور در دوره دوم کلاس های انتخاب شدند که هم متنوع تر است و هم از لحاظ تعداد بیشتر .
اما گزارش کوتاهی از آنچه در کلاس های انتخاب ترم اول گذشت :
1- رباتیک 1 و 2 و 3 :
در این سه کلاس بچه ها روش ساخت یک ربات ساده را یاد گرفتند و در آخر توانستند یکی از آنها را خودشان بسازند .
4- پینگ پنگ :
در این کلاس بچه ها پینگ پنگ را کمی حرفه ای تر از قبل یاد گرفتند و البته معلوم است که در چند جلسه محدود نمی شود انتظار نتیجه خیلی زیادی داشت .
5- خلاقیت علمی :
در این کلاس بچه ها با آزمایش های جالب و خلاقانه مربوط به فیزیک و شیمی و … آشنا شدند .
6- معرق :
گرچه بچه ها در کلاس های حرفه و فن خود با معرق کاری آشنا شده اند اما در این کلاس کمی جدی تر کار معرق را انجام دادند .
7 و 8 – هوافضا و نجوم :
به دلیل حساسیت مباحث و مسائل امنیتی از گفتن آنچه در کلاس تدریس شده معذوریم …. می بینید که عکس ها را هم از پشت درهای بسته گرفته ایم :)
9- برنامه نویسی :
آقای برزگری در این کلاس بچه ها را با روش حل مسأله با منطق محاسباتی آشنا کردند و به کمک نرم افزارهای scratch و #C به حل این مسائل پرداختند .
10- آزمایشگاه زیست :
در این کلاس هم بچه ها با در آوردن دل و قلوه ی جانوران مختلف از نحوه کار آنها آگاه شدند . دیدن عکس ها به افرادی که ناراحتی قلبی دارند توصیه نمی شود …
































سلام اقای ابراهیمی لطفا عکس های مربوط به کلاس رباتیک هشتم هم بزارین
سپاس