سلام به همه پدر و پسرای عزیز و دوست داشتنی
مخصوصا اونایی که از کوچکترین فرصت ها برای با هم بودن بهره می برند.
باز هم همه شما دعوتید.
دعوت به یک اردوی مفرح و شاد در کنار هم.
اگه دوست دارید بدونید این دفعه کجا رو برای برگزاری اردو انتخاب کردیم یه سری به لینک زیر بزنید:
http://abasabad.tehran.ir
قرار ما جمعه 30 آبان ساعت 7:30 صبح – بزرگراه حقانی – نرسیده به چهارراه جهان کودک – مقابل درب ورودی پارک طالقانی
راستی بچه ها به پدران ارجمند بفرمایید خودشون رو برای مسابقه طناب کشی آماده کنند.
دوربین عکاسی و صبحانه مفصل هم فراموش نشود.



































بی صبرانه منتظر این اردو هستم و امید وارم خوش بگذرد. :-D
عالی بود :-D :laugh: :smirk: :heh: :snicker:
با سلام.
ضمن تشکر از تدارک بازدید. مکان بازدید بسیار خوب است. بنده هم بی صبرانه منتظرم که با وجود سفر کوتاهی که دارم انشاا.. همراه با علی سینای عزیز در کنارهم باشیم.
ارادتمند
س.ح. تقوائی