در حسرت باران و تهران چه کنم با غـم انگیزترین حالت تهران چه کنم
با بدن سوخته در آتش تهران چه کنم باز با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم
با گریه های کودکان بی پدر چه کنم با گریه مادران بی جـانـان چه کنم
با گرفتاران زیر آوار چـه کنم با دمـای بالای آتش فراوان چه کنم
با کسبـه بیکـار چـه کنم با 460 واحـد بی خـانمان چه کنم
با مردم بی فرهنگ خود چه کنم با سلفی گرفتن ها و ژست گیران چه کنم
با عاشقان بی همسـر چه کنم با دل شکستـه پـدران چـه کنم
با بغض پدران مظلوم چه کنم با ناراحتی درون دل آنـان چه کنم
با ساختن دوباره پلاسکو چه کنم با 50 طبقـه سـاختمـان چه کنم
رادین ساعتی – پایه هفتم





۰ دیدگاه