چهارشنبه عصر جلسه اولیا و مربیان پایه های هفتم و هشتم پشت سر هم برگزار شد و تا حدود ساعت 8 شب ادامه داشت . در این دو جلسه ابتدا مدیریت مدرسه آقای گودرزی درباره قوانین و اهداف و سیاست های مدرسه دقایقی را صحبت کردند و بعد هم معلمین راهنمای هر پایه . در انتها هم انتخابات انجمن اولیا برگزار شد و ترکیب اعضا مشخص شد .
در پایه هفتم پدران محترم دانش آموزان آریان حسینی و سیدعلی تقوایی و مادر محترم آرتین عبدالعالی ، و در پایه هشتم مادران محترم دانش آموزان پویا گرامی و سپهر اشکوهی و پدر محترم سورنا علیزاده اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه شدند …




















با تشکر از والدین محترم که دعوت مدرسه را پذیرفتند و راس ساعت در جلسه حضور به هم رساندند و با تشکر از همکاران عزیزم که مثل همیشه فعال و پر انرژی موجب برگزاری مطلوب جلسات شدند.