این اردو رو تدارک دیدیم که بچه های پایه هفتم کمی از خستگی امتحانات کم کنند ، که انصافا هم خستگیشون در رفت :-) .
در روزی که هوا برفی و سوز سرما هم به اصطلاح استخون سوز بود در سالن غذا خوری مدرسه دور هم جمع شدیم که صبحانه رو در کنار هم بخوریم، که همکاری و مشارکت بچه ها با همدیگر باعث گرم شدن فضا شده بود که در این هوای سرد می چسبید.
اما بعد صرف صبحانه توجیهات اردو و بعد از آن هم به دیدن فیلم پرداختیم تا زمان حرکت فرا برسد .
بعد از آن گروه گروه به سمت اتوبوس ها حرکت کردیم تا حرکت خود را به سمت سالن شهید چمران آغاز کنیم.
در سالن به دو گروه تقسیم شدیم و شروع به بازی کردیم که همانطور که پیش بینی می شد بازی با هیجان بالایی برگزار شد.
بعد یک بازی مهیج وقت خوردن ناهار بود .
بعد خوردن ناهار به سمت استخر حرکت کردیم البته در طول مسیر به دلیل برفی که روز زمین بود کمی هم بچه ها به برف بازی پرداختن
بعد از یک استخر گرم و لذت بخش به سمت مدرسه حرکت کردیم.































۰ دیدگاه