روز اول مهر….
دوباره شور و حال …..
دوباره شیرینی شروع….
به دسته گلان دانش شاخه گلی اهدا شد…
دانش آموزان پایه هشتم پر انرژی…
دانش آموزان پایه هفتم پر شور و هیجان…
دبیران پر انرژی و آماده برای شروع کلاس ها …
گرامی داشت آغاز سال تحصیلی جدید
پیمان دوستی و تعهد به سرافرازی ایران عزیز
دانش آموزان در قلب دانش جای دارند…..
نوگلان دانش در اتحادی مستحکم بهار علم و فرهنگ را گرامی داشتند
و صرف ناهار دسته جمعی در سالن غذاخوری…





























سلام خیلی ممنون از عکسها .این کار شما احساس آرامش برای والدین می آورد و بسیار عالی است. انشالله بچه ها تحت تعلیم و آموزش شما بزرگواران سالی توام با نشاط و انرژی در پیش داشته باشن .