آخرین اردوی سال تحصیلی ۹۶ – ۹۵ برای بچه هایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند به مقصد رینه لاریجان برگزار شد.
سه شنبه ۱۳ تیرماه تا ساعت ۸ صبح بچه ها کم کم وارد مدرسه شدند و حرکت ما آغاز شد.
در مسیر توقفی هم در امامزاده هاشم داشتیم و صبحانه آش رشته و آش دوغ لذیذی نوش جان کردیم.
در این سفر امیر علی حاجی آقایی تمام سوالات ممکن در مورد اتوبوس و ماشین سواری رو از آقای راننده پرسید و هرجا راننده بود حاجی آقایی هم بود.
بعد از صرف صبحانه برای زیارت کردن حرم امام زاده هاشم تصمیم گرفتیم که به داخل حرم حرکت کردیم.
حالا وقت عکس یادگاری گرفتن و کمی هم طبیعت گردی در این فضای بسیار دلنشین رسیده بود.
ادامه حرکت ما به سمت روستای رینه آغاز شد و در ساعت ۱۲ به کنار آبشار رینه رسیدیم و با خوردن هندوانه خنک کنار هوای گرم ظهر بسیار دلچسب و گوارا بود.
بعد از خوردن هندوانه کمی آب بازی کردیم که البته کسی نموند که در این آب بازی خیس نشه
حالا وقت نماز شده بود و ما باید کم کم به سمت مسجد با صفا محل حرکت می کردیم و نماز رو در این مکان به جا آوردیم.
ساعت ۱۴ بازی فوتبال ما در دانشگاه پیام نور روستای رینه شروع شد و تا ساعت حدودا ۱۶ به بازی پرداختیم.
از حق نگذریم بعد از ۲ ساعت بازی انصافا وقت، وقت ناهار بود و بعد کمی حرکت به سمت رودخانه رفتیم و جوجه کباب خوشمزه ای به بدن زدیم.
و در آخر ساعت ۲۰ با یک ساعت تاخیر به مدرسه رسیدیم.


































































۰ دیدگاه