امروز در ادامه برنامه های غدیر ، هم به سیدهای مدرسه هدیه داده شد ، هم دوم ها کارگاه معرفتی داشتند و آقای زمانی همراه با پخش تکه هایی از سریال امام علی ع صحبت هایی راجع به آن حضرت داشتند ، و هم مسابقات طناب کشی توی مدرسه برگزار شد که خیلی به همه خوش گذشت . روال هم اینطور بود که از هر کلاس دو تا تیم ده نفره شکل گرفتند و در دو گروه با هم مسابقه دادند و عاقبت تیم اولِ کلاس 2/2 برنده شد . و در نهایت هم نوبت مسابقه با تیم معلم ها بود که در کمال ناباوری بچه های کلاس 2/2 توانستند معلم ها را هم شکست بدهند و قهرمان مسابقات طناب کشی شوند . البته به بچه های کلاس 2/2 این را هم بگویم که من آن ساعت توی مدرسه نبودم و اگر بودم معلم ها شکست نمی خوردند !! بله !!!!!! :)
درخشش تیم رباتیک در مسابقات کشوری و کسب سهمیه مسابقات جهانی روبوکاپ ۲۰۲۶ کره جنوبی
گروه رباتیک موسسه فرهنگی آموزشی دانش پس از نزدیک به ۱۰ ماه تلاش شبانهروزی، آموزش تخصصی و برنامهریزی فشرده، افتخارآفرینی بزرگی را در سطح کشور رقم زد و راهی مسابقات جهانی شد....


















آقا عالی بود :rotfl: :rotfl: :rotfl:
اگر من هم بودم اییییییییییییییییییییییییییییییی یه کارایی میتونستم به نفع معلم ها کنم
من نبودم آقای فکری وگرنه معلمها نمی باختند :-D :-D :-D
موافقممممممممممممم