امروز توی نمازخونه برای هفتمی هایی که توی تابستون به دنیا اومدن جشن تولد گرفته شد . یه جشن شاد و مفرح با اجرای آقای نورعلی . ابتدا یک کلیپ پخش شد که توی اون عکس هایی از کوچولویی های بچه ها بود و سر هر عکسی کلیپ نگه داشته می شد تا بچه ها حدس بزنند این عکس متعلق به چه کسی است . و بعد نوبت مسابقه بود و آواز خوندن و شیرین کاری های بچه ها . آخر سر هم بچه ها با خوردن یه کیک خوشمزه جشن شون رو تموم کردن …





















۰ دیدگاه