هشتمی ها در نصف جهان

دانش آموزان عزیز ساعت 20 در مدرسه جهت حرکت به راه آهن و شروع سفر حاضر شدند.

ساعت 22:50 قطار حرکت کرد و ساعت 5:30 به اصفهان رسید

روز اول با بازدید از باغ پرندگان – آکواریوم اردو رو شروع کردیم

آکواریوم

سی و سه پل و پل خواجو بازدید سوم و چهارم روز اول بود که مسافت بین این دو پل را دانش آموزان پیاده روی کردن (10 دقیقه!!!!) :)

خیلی روز پر کاری بود اما واقعا لذت بخش

رفتیم برای صرف شام:

آخرین برنامه روز اول:

ساعت 22 الی 23:30 رفتیم استخر

روز دوم :

برنامه روز دوم با بازدید از میدان امام (نقش جهان)  آغاز و بعد از بازار گردی و خرید برای صرف ناهار راهی شدیم و بعدش به اردوگاه برای حضور در سالن های ورزشی رفتیم.

بازار گردی و خرید سوغات اصفهان

صرف ناهار

دانش آموزان عزیز ، سه روز در اردو را برای کسب آمادگی حداکثری در آزمون جامع به کلاس درس می رفتند

روز سوم پس از برگزاری کلاس ریاضی بچه ها به بازی های گروهی پرداختند

سپس نماز جماعت

صرف ناهار

و بعد هم آماده شدیم برای رفتن به شهر بازی

شهر رویاها

یکی از برنامه های ثابت در اردوهای مدرسه ما اقامه نماز جماعت می باشد که دانش آموزان عزیز نیز در این برنامه ما را همراهی می نمایند.

پارک صفه – خرید از مجتمع سیتی سنتر – سالن فوتبال و استخر برنامه روز آخر اردو رو تشکیل می داد که دیگه بعدش به راه آهن برای ترک شهر اصفهان به تهران راهی شدیم.

در تمام روز های اردو ، یه سری برنامه ها هر روز تکرار می شد مثل سالن و چمن مصنوعی برای ورزش و بازی های گروهی که خیلی هم هیجان داشت و با استقبال زیادی مواجه می شد

قطار برگشت به تهران ساعت 22 حرکت و 5:40 به تهران رسید.

خلاصه با کلی خاطرات واقعا خوب و فراموش نشدنی اردو رو به پایان بردیم.

با بودن این عکس ها و خاطراتی که با تک تکشون برامون میمونه اصفهان سال 1397 به یاد ماندنی شد.

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

مطالب مرتبط

جلسه دبیران

اولین جلسه دبیران دبیرستان دانش در سال ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه برگزار شد. معلمان عزیز در ساعت ۹ صبح در مدرسه حضور پیدا کردند و پس از خوش و بش و گفتگوی صمیمانه با...

عصر دانش

پژوهش و مهارت در جشنواره عصر دانش زمینه برای کشف استعدادها، پرداختن به علاقه مندی ها، مهارت آموزی و پژوهش در عرصه های مختلف فراهم است. دانش آموزان دانشی در طول یک سال تحصیلی در...

تولدت مبارک

حسِ بودن و دیده شدن… چه حس خوبی است وقتی که در سالروز تولدت یکی از دوستانت با گفتن جمله ی "تولدت مبارک" تو را شگفت زده می کند.ما می خواهیم در مدرسه این احساس برای تمام دانش...