ساعت 9 از مدرسه به سمت شهربازی تیراژه حرکت کردیم و تا ساعت 13 در شهربازی مشغول با دستگاه های مختلف شدیم و بعد از آن ناهار رو در همان پاساژ به اتفاق میل کردیم.
بعد از صرف ناهار دلچسب حرکت ما به سمت موزه مینیاتور که انصافا موزه ای بسیار دیدنی بود آغاز شد. در آنجاآقای موسی خان دبیر محترم مطالعات اجتماعی مدرسه به ما ملحق شدند و باعث شدند که ما آثار تاریخی کشورمون رو بهتر از قبل بشناسیم.
بعد از بازدید موزه در اون گرمای طاقت فرسا به سمت استخر رو باز شهید باهنر حرکت کردیم و تا ساعت 18 در آنجا تنی به آب زدیم.















































۰ دیدگاه