روز جمعه اول بهمن 95
ساعت 7 صبح
پدرها و پسرها یکی یکی سر قرار حاضر می شدند.
بعد از نوش جان کردن کاسه ای سوپ داغ، ساعت 7:40 به راه افتادیم.
به پل طبیعت که رسیدیم، چند دقیقه ای استراحت کردیم.
بعد از آن در بوستان آب و آتش
پس از صرف صبحانه به بازی و تفریح پرداختیم.
مسابقات طناب کشی و زنجیر از جمله مسابقات پرهیجانی بودند که برگزار شد.
بعد از آن نوبت رسید به مسابقات دو سرعت میان پدران و میان پسران
در این مسابقات پدران سنگ تمام گذاشتند.
جناب آقای جهانگرد (پدر هیرود) با اختلاف کم نسبت به جناب آقای احمدیان (پدر علی) در پایه نهم اول شد.
جناب آقای مدنی (پدر رایان) هم با اختلاف بسیار کم نسبت به جناب آقای حسینی (پدر کیارش) در پایه هفتم اول شد.
جایزه این عزیزان هم حواله رستوران شبهای گلوبندک بود تا همراه فرزندان خود یک شب شام میهمان مدرسه باشند.
در راه برگشت هم بر روی پل طبیعت چند عکس یادگاری گرفتیم.
و اینچنین بود که در یک روز تعطیل فرزندان در کنار پدران خود، لحظات به یادماندنی و خاطره انگیزی را سپری کردند.
























































































با سلام و احترام،
قطعا اردوي بسيار خوب و مفرحي بوده و جاي رادين پسرم و پدرش خالي بود.
به دليل مسافرت و اسكان فرزند دخترمان در خوابگاه دانشگاه ، قادر به حضور در برنامه نبوديم.
به اميد ديدار در اردوي بعدي
سپاس و تشكر
ساعتي