اولین اردوی پدران و پسران در سال تحصیلی جاری قرار است در ارتفاعات پارک جمشیدیه برگزار شود.
روز دوشنبه همراه با آقای زعفرانی رفته بودیم جهت بررسی مکان اردو!
جای شما خالی …
هوا بسیار دل انگیز بود.
برف و مه
هوا کمی سرد بود. حدود 2.5 درجه بالای صفر (طبق دماسنج اتومبیل آقای زعفرانی)
درسته که کمی پله داره و شاید برای بعضی ها سخت باشه!
ولی میتونه تجربه و خاطره خوبی باشه!
توصیه می کنم پدرا و پسرایی که میخوان در این اردو مارو همراهی کنند:
- فقط و فقط وقتشون رو به همدیگه اختصاص بدن. یعنی در اون روز پدر و پسر حدود سه ساعت به صورت اختصاصی برای همدیگه وقت بذارن و به حرف های هم گوش بدن!
- مسیری که انتخاب شده جون میده واسه عکس های یادگاری! پس پدرا و پسرا از این فرصت برای انداختن عکس های دو نفره نهایت بهره رو ببرند.
- یه صبحونه توپ همراه خودتون بیارین که اون بالا نوش جان کنید.
- لباس و کفش مناسب همراتون باشه.
- اگه از بارون و برف لذت نمی برید، دوست داشتید چتر هم همراه خودتون بیارید!
- در روز اردو حرفی از درس و مشق و مدرسه و انتخاب رشته و کارنامه مهر ماه و … به میون نیاد. بلکه راجع به دوست داشتنی های همدیگه صحبت کنیم! مثل اینکه
- – سفر کجا دوست داری بریم؟
- – تا حالا شده از دست من برنجی و به من نگفته باشی؟
- – کدوم حرفه که تو دلت مونده و تا حالا بهم نگفتی؟
- – دوست داری من برات چیکار کنم که تا حالا نکردم؟
- – اگه جای من بودی چیکار می کردی؟
- – دوست داری امروز ظهر ناهار کدوم رستوران بریم؟
- – امروز بعد از اردو یه سر بریم خونه پدر بزرگ و مادر بزرگ؟
- – بهترین دوستات کیا هستن؟
- – مگه چه ویژگیهایی دارن که شدن جزو بهترین دوستای تو!؟
و هزاران سوال و جواب دیگه که باعث میشه دلامون به هم نزدیک تر بشه!
قرار ما روز جمعه 15 آبان، بین ساعت 7 تا 7:30 صبح، انتهای خیابان فیضیه واقع در نیاوران


























۰ دیدگاه