در ادامه نشست های دوستانه، دیروز هم با دانش آموزان پایه نهم دورهمی دوستانه ای داشتیم
با موضوع: ” انتظار من از پدر و مادرم ”
این بار رویکرد را تغییر دادیم!
به بچه ها گفتم که خودشان را به جای پدرشان بگذارند و آن وقت بگویند که با فرزند خود چگونه رفتار می کردند!؟
برخی از صحبت هایی که در این نشست مطرح شد:
- من جلوی فرزندم سیگار نمی کشم!
- سعی می کنم با فرزندم رفیق باشم!
- فضایی برای فرزندم فراهم می کنم که بتواند با من راحت تر حرف هایش را بزند و ترسی از این بابت نداشته باشد!
- اگر فرزندم اشتباهی کرد، خانه را برایش جهنم نمی کنم!
- جلوی فرزندم غیبت دیگران را نمی کنم!
یکی از دانش آموزان عنوان کرد که اصلاٌ چرا ما باید از پدر و مادرمان انتظار داشته باشیم!؟
جناب آقای اشترانی هم در پایان جلسه با بیان داستانی به این نکته اشاره فرمودند که قدر فرصت ها را بدانیم و از کوچکترین موقعیتی برای ابراز محبت و تحسین و تشویق والدین خود استفاده کنیم.
حتی پدر و مادر ها هم به تشویق های ما نیاز دارند و این موضوع موجب بهبود و تقویت روابط میان فرزندان و والدین خواهد شد.




















۰ دیدگاه