هر چی آرزوی خوبه مال تو
هر چی که خاطره داریم مال من
شروع سال تحصیلی 95 – 1394
بچه ها از ساعت 6:30 صبح وارد مدرسه شدند!
مربیان مدرسه که از همان اول صبح منتظر حضور بچه ها بودند به محض ورود ایشان شروع به احوال پرسی و انداختن عکس های یادگاری نمودند.
همزمان برخی از معلمین ارجمند در دفتر دبیران مشغول گپ و گفت و صرف صبحانه بودند.
ساعت 7:30 بچه ها در صف صبحگاهی ایستادند.
پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید به دانش آموزان خوش آمد گفتم و برای تک تکشان آرزوی موفقیت کردم.
سپس بواسطه معلمین راهنمای عزیز گل های زیبای قرمز رنگی که تهیه شده بود به دانش آموزان اهدا شد.
بعد هم با همکاری همه بچه ها و همکاران عزیزم قلب دانش را ایجاد کردیم!!!
دیگه نوبت کلاس رفتن بود.
آقای کوهی زحمت کشیدند و اسفندی دود کردند و همه بچه ها از زیر قرآن گذشتند و راهی کلاس های خود شدند.
دبیران هم همینطور…
و بدین ترتیب روز اول مدرسه در سال تحصیلی جدید آغاز شد.
همچنین با توجه به متقارن شدن آغاز سال تحصیلی با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، از یکی از جانبازان سرافراز میهن اسلامی دعوت کرده بودیم تا با حضور ایشان در جمعمان یاد و خاطره قهرمانان ملی خود را گرامی بداریم، ضمن اینکه یادمان باشد …
















































بسیار عالی موفق باشید
خوشبحالتون من ک واقن تو همچین مدرسه ای با همچین فضا ومعلمانی درس میخوندم شبم خونه نمیرفتمو میموندم مدرسه واقن ب خودم غبطه میخورم ما کجا درس خوندیم شما کجا میخونید اجازه میدن ی روز بیام کلاستون من ک فسیل شدم سنم از سن یونیم رد شده
راستی مدرسه کدوم استانه
ایول ب همچین معلمایی