با خبر شدیم که تعدادی از دانش آموزان گُل مدرسمون تصمیم دارن از فرصت تعطیلات تابستون برای کسب تجارب ارزنده استفاده کنند!
در واقع قراره همراه با پدران عزیز برَن سر کار…
دیشب داشتم برنامه ماه عسل رو تماشا می کردم، یکی از میهمانان برنامه پسر بچه ده ساله ای بود که با توجه به از کارافتادگی پدر، مشغول به جوشکاری بود و ضمن ادامه تحصیل برای خانواده امرار معاش می کرد!!!
البته بین نوع کارکردن اون پسر و خیلی از شما ها که تابستون سر کار تشریف می برید تفاوت است از ثریا تا زمین!!!
ولی در هر صورت نفس سر کار رفتن در این ایام می تونه از خیلی جهات مثبت باشه…
فقط خواهشم اینه که در صورت تمایل ما رو هم از شغلی که بهش مشغولید، نوع فعالیتی که شما انجام میدید و یا حتی میزان دستمزدی که طی سه ماه قراره بگیرید!!! مطلع کنید.
ضمناً ما روی بچه هایی که از این طریق کلی تجربه های قشنگ بدست میارن حساب ویژه ای باز می کنیم.
اسامی دانش آموزان تاجر و مهندس دبیرستان دانش2 که تا کنون شناسایی شده اند:
با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان















سلام.وبسایتتون خیلی خوب و مفیده.به کارتون ادامه بدین