این اردو به خاطر هیجان زیادش طرفداراش هم زیاد بود. در اولین قسمت اردو به سمت پینت بال سعادت آباد رفتیم و اونجا به دو گرو تقسیم شدیم و تعدادی از بچه ها به لیزرگ و تعدادی دیگر هم به بازی پینت بال پرداختند و تا ساعت 14 اونجا بودیم.
پس از آن به سمت کارتینگ رفتیم و بعد از صحبت های مربی در مورد مسایل ایمنی، مسابقات برگزار شد. در کنار کارتینگ بچه ها کمی هم به بازی پلی استیشن پرداختند. در آخر هم ناهار رو در همان مجموعه آزادی نوش جان کردیم و به سمت استخر راه افتادیم. و درآخر ساعت 8:30 به مدرسه رسیدیم.



















































۰ دیدگاه